Wpisy archiwalne Sierpień, 2019, strona 2 | Księgowy

Sierpień, 2019

Rodzinnie Rocznicowo - || 70.00km

Czwartek, 15 sierpnia 2019 · Komcie(1)
Dzisiaj dzień po. Dzień po weselu. Wczoraj byliśmy z Agnieszką na weselu u znajomych a dzisiaj jako najlepsze lekarstwo na  "day-after" jest rower. Rano więc zebraliśmy nasze trzy osobistości i pojechaliśmy z Dziedzicem na plac zabaw. Trasa Bagatela 10 kilometrów w foteliku a jedną stronę. Na placu w Komornicy, syn bawił się jak oszalały. Coraz więcej jest zabawek kupowanych przez Gminy i na placach zabawa jest ich pełno. Troche poniszczone, ale dziecko zawsze sobie znajdzie coś do przesuwania, jakiegoś brum brumka. Syn dopadł Kosiarkę - zabawkową i jakieś kuleczki. Bawił się z dobrą godzinę.

Druga cześć była - od była - się gdy syna już dogorywał i żona położyła go spać. Wpadłem w dom, wessałem tortille i pojechałem na rower. Szutrowo dookoła powiatu wałami, wyszło  50 kilometrów w sumie.

Tym/tem oto sposobem tego dnia popełniłem sie-dem-dzie-sią-tkę:)

Testy Lemondki || 38.94km

Środa, 14 sierpnia 2019 · Komcie(1)
Wczoraj przyszła lemondka, więc od razu wylądowała w rowerze. Jest to wierna kopia lemondki którą już kiedyś miałem. Poprzednia była TLC za 149zł ta jest bez nazwy za 85zł. W sumie jedyne co zauważam to bardziej podniesione chwyty dla dłoni, dzięki którym nadgarstki nie są tak wygięte.

Rower MTB z lemondką to dość osobliwa sprawa, ale po przeanalizowaniu opinii ludzi z Wisły 1200 okazało się, że to jednak zasadne połączenie. Wczoraj też siedziałem trochę w piwnicy z synem. Udało się też zamontować wreszcie blokadę widelca (po 2 ponad miesiącach). Skróciłem pancerze bo od dawna już prosiły się o to, by nie wywijały się tak mocno. Wszystko należało przetestować na wieczornym kręceniu. Przyjemnie się jechało choć noce już zimne.

Nie mogło się stać inaczej i już tego samego wieczoru pojechałem na testy sprzętu.

Trasa Nowy Dwór Mazowiecki i powrót.

Po lesie - gdzie noga poniesie || 51.00km

Środa, 14 sierpnia 2019 · Komcie(1)
Kategoria kuweta
Wybrałem się tego  dnia na rower wyjątkowo o 17:30 a nie o 20:00 co dało mi sporo więcej możliwości aby pojeździć za dnia, a nie po zmroku. Nie wiedzieć kiedy dni zaczęły się kurczyć jakoś. Już o 21:00 jest ciemno prawie. Dlatego wieczornej wyjazdy o 20:00 wiążą się z coraz częstszym powrotem w pełnym zmroku.

Razem ze znajomą polecieliśmy troszkę polatać po wydmach. Gdy już konkretnie się przykatowaliśmy na podjazdach i singlach, wybraliśmy się na "rozjazd" po płaskim i dokręciliśmy ponad dwadzieścia kilometrów szutrami, gadając. W sumie to chyba głównie ja gadałem. Tak jakoś mam, że gadam... jak mnie energia rozpiera. A tego dnia tak mnie nosiło, że aż mógłbym latać.

Legionowska Katorga || 37.00km

Niedziela, 11 sierpnia 2019 · Komcie(0)
Wyścig w tym roku ubogi - wystartowało 6 osób:)

Za to zabawa przednia, do tego kontakt z ludźmi z środowiska!

Zwycięzca LK 2019 czas 6h30`

Wieczorne chwile z audiobookiem || 37.00km

Piątek, 9 sierpnia 2019 · Komcie(1)
Zabrałem Canyona i pojechaliśmy poszurać troszkę grubą gumą. Jakeśmy poszurali okazało się, że nie szuter, a asfalt i że książka jest wielce w porządku! No to szuralim do wieczoru, mimo, że noc chłodna.

Jutro katorga - ciekawy jestem ile osób się pojawi na starcie mojego wyścigu!

Frekwencja online słaba - może ktoś przyjedzie bez onlajnu:P

Wieczorne Katorgi Objazdy || 20.00km

Środa, 7 sierpnia 2019 · Komcie(2)
Pewnego razu w lesie...

Po całym dniu opieki nad małoletnim udało się wyrwać do lasu na małe co-nieco. Zweryfikowałem kilka odcinków katorgi i znalazłem powalone drzewa. Jednym słowem - będzie ciekawie.  Oby frekwencja była bo narazie z frekwencją ubogo:)

Niedzielne kilometry || 65.00km

Niedziela, 4 sierpnia 2019 · Komcie(2)
Wyjazd terenowo szutrowy z domieszką asfaltu... Lichą domieszką toteż wpis popełniam jako całkowicie terenowy.

Gdy zapada,noc - Zabij mnie znów || 50.00km

Piątek, 2 sierpnia 2019 · Komcie(1)
Wieczorne kręcenie szosą, bo w ciągu dnia miałem troszkę obowiązków domowych. Ten wieczór nieco chłodniejszy i mimo, że zabrałem ze sobą wiatrówkę i bluzę z długim rękawem, pod koniec lekko mnie podwiewało. W uszach Audiobook Rachel Abott Zabij Mnie Znów. Mroza musiałem na boczny tor odstawić bo jakoś mi stanął... w uchu. Nie szedł dalej. Nie wiem czemu, nie wiem jak, ale stanął i iść nie chciał.

Szosuje, bo ponieważ moje koło od mtb się naprawiało. Już jutro jednak będzie do odbioru i pewnie zanurkuje gdzieś w leśne boczne drogi!

Katorga już za tydzień, a ja mam opóźnienia ze wszystkim, nawet pakiety startowe dojść nie mogą o czasie, a laminarki do numerów jak nie było tak nie ma;P

Aha i dyplomy! Też ich jeszcze nie mam!