Wpisy archiwalne Wrzesień, 2020, strona 1 | Księgowy

Wrzesień, 2020

Ciężki poranek || 6.11km

Sobota, 26 września 2020 · Komcie(1)
Jej jak mi się dzisiaj ciężko wstawało. Syn i żona już dawno chodzili po domu A ja snułem się jak cień. Nie położyłem się jakoś mocno późno wczoraj ale czułem się jakbym nocy nie przespał. Uciąłem sobie drzemkę jakoś około 10godziny i trochę mi się poprawiło,choć głowa nadal taka ciężka. Dzisiaj sobota i dzień pracy A jakże! To będzie Trudny dzień.

Do pracy częściowo || 11.57km

Czwartek, 24 września 2020 · Komcie(0)
Załadowane wszystkie sakwy bo trzeba zawieźć ubrania po praniu spowrotem do pracy. Do tego jedzenie i jakieś tam rzeczy do przebrania wieczorem jak Będzie zimno. Zebrało się tego trochę!

Ćpając słońce || 65.23km

Wtorek, 22 września 2020 · Komcie(1)
Wycieczka planowana. Oddałem syna do przedszkola i pojechałem na targ. Wiejskie kupione, żona szczęśliwa, a więc można jechać na rower. Ruszyłem więc na Nieporęt asfaltową ścieżką A potem zrobiłem rundę przez powiat wałem. Była przerwa na opalanie się i nawet chyba drzemkę złapałem. Jak to ja za mało picia zabrałem więc ratuje mnie siostra kawa i herbatą z żurawiną. Powrót już asfaltową ścieżką z Nowego Dworu. Kawał dobrej inwestycji im wyszedł!!!

Dzień wolny należy świecić || 62.72km

Poniedziałek, 21 września 2020 · Komcie(1)
Spontanicznie ustawiona jazda z Pawłem dookoła komina. Sprawdziliśmy wyciek do Wisły i odkryliśmy tajny przejazd przy płocie. Generalnie udana wycieczka i całkiem słoneczna mimo że o poranku było nieco chłodno.

Skiszony psychicznie. || 55.00km

Niedziela, 20 września 2020 · Komcie(1)
Dawno nie pisałem tutaj tak od serca, od klawisza do ekranu. Dzisiaj jest niedziela, a wrzesień pełen uniesień i perturbacji powoli zalicza przełom. W głowie się uspokaja a jakiś taki wielki stres jaki mnie ostatnio nawiedzał, mija. Czas to wszystko jakoś wyrównać i wrócić do rytmu.
Moje frustracje wynikały pewnie z trego, że pół miesiąca musiałem mieć na rano i nie było czasu na rower taki spokojny, w lesie i przed pracą. DO tego wszystkiego doszła Katorga, potem problemy w pracy i dużo obowiązków. Wszystko razem się skumulowało i jakiś bylem taki psychicznie skiszony!

Dużo pracowałem, ale teraz mam prawie 4 dni wolnego razem z niedzielą. Będzie czas na rower, będzie czas dla rodziny i będzie czas na katorgowe sprawy. Prace nad stowarzyszeniem trwają, ale potrzebujemy dopracować nieco szczegółów, finansowania rozliczenia itp.

Powoli zastanawiam się nad kolejnym rokiem. Szkicuje pewne plany na sezon 2021 i wyłaniają się z nich pewne konkrety. Chciałbym wystartować w:
Pyra trial - relatywnie płaski.
PGR - góry i wertepy

Zakładam oczywiście jazdę turystyczną, z sakwą i nocowaniem ultra. Nie jechanie na czas, jazda do północy, potem 3h snu do świtu. Chcę podejść w tym roku do ultra nieco bardziej sakwiarsko(bikepackingowo). Więcej zdjęć, więcej chillu, mniej patrzenia na pozycję na trasie.
Mam nadzieje, że uda się włączyć zimą basen (jak nas w cholerę nie zamkną), chciałbym też może spróbować nordic walking jakieś dystanse 10-20 km.

Multi implantacja sportowa rozpoczęta.