Ziemniaków kopanie i nocne rowerowanie | Księgowy

Ziemniaków kopanie i nocne rowerowanie || 13.41km

Sobota, 14 września 2013 · Komcie(2)
Kategoria Na Zaborze
Wyjazd na północne Mazowsze, raczej mało rowerowy. Pojechalismy w jednym celu a mianowicie wspomóc gospodarkę żywnościową - to jest aby zbierać ziemniaczki. Od 9 w polu do ciemnej nocy:D W przerwie na jedzenie zrobiłem obiad dla 7 osób. No dobra dla 8 osób. Pyszne kotlety z piersi kurczaka i ziemniaki a do tego sosik grzybowy ze zbiorów szwagra.

Praca trudna to zbieranie kartofli, na koniec już naprawdę ciężko było się schylić po ziemniaczki z ziemi.W sumie kilka ton na wozy trafiło. Niech mi ktoś teraz zarzuci, że nie wiem co to ciężka praca! Ba nawet ciągnikiem podjeżdżałem.

Teraz każdy obrany kartofel do obiadu smakuje inaczej - smakuje pełnią kartofla a nie miałkim konsumpcjonizmem.

Zbierajmy kartofle z pola a życie będzie pełniejsze!

Powrót z kopania po nocy do KM i do domu przez uśpione miasto!

Z kombajnem też zbierałem kiedyś - tam faktycznie kamienie sie wybiera;D Pracowało się oj tak:D

Ksiegowy 07:07 poniedziałek, 23 września 2013

Z racji kierunku studiów kawałek mojej praktyki studenckiej to było właśnie zbieranie ziemniaków. Było o tyle łatwiej, że był kombajn do zbioru, więc nie trzeba było się schylać, tylko szybko wybierać z ziemniaków na podajniku kamienie.

oelka 18:50 niedziela, 15 września 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciwka