Do pracy 11 - Powrót z Kesem | Księgowy

Do pracy 11 - Powrót z Kesem || 36.93km

Wtorek, 15 października 2013 · Komcie(3)
Dzień kolejny do pracy z rowerem. To znaczy nie do pracy w sensie dosłownym. Rower marzł cały dzień na dworze, jednak chodzi o to co zawsze - dojazdówkę. Dziś rano było zimniej niż wczoraj. Ten chłód jakoś tak mnie przenikał, że dopiero siedząc w SKM się ogrzałem.

Z pracy wracałem z Kesem. Umówiliśmy się przy Odrowąża i pojechaliśmy przez Brudno - faktycznie jazda przez te rejony jest dużo lepsza, mniej się człowiek przejściami dla pieszych i krawężnikami tłucze. Być może tą nową trasą będę jeździł, jak się uda powrotów z Kesem będzie więcej!

No i masa kilometrów!!! Całe tony!!!! (kilo-tony)

No tak jeżdżę olo generalnie mam na 8 a żeby być w pracy o czasie musialbym rowerem jechać o 6:30 a z rana we mgle i porannych przymrozkach mi się nie chce.

Ksiegowy 18:15 czwartek, 17 października 2013

... podjechaliśmy przez Bródno...
Nazwę obecnie osiedla, a kiedyś wsi należy kojarzyć z brodem przez rzekę (bo tak chyba najłatwiej) lub nazwy rzeki Brodni, a nie z miejscem, gdzie ktoś nie sprzątał.

oelka 18:04 wtorek, 15 października 2013

jeździsz do pracy pociągiem, a wracasz rowerem?:P ciekawa opcja :P

olo 17:55 wtorek, 15 października 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ezmys