Do pracy 23 - Zimnoo | Księgowy

Do pracy 23 - Zimnoo || 23.25km

Czwartek, 14 listopada 2013 · Komcie(0)
Znów popsułem pociąg, znów SKM nie ruszyło z Piasków... tym razem stanęła i nie udało się ruszyć. Tłok na głównym, ścisk i spóźnienie do pracy - trafiłem na niezadowolenie/zły dzień przełożonego i troszkę mnie ochrzanił. No cóż nie poradzę nic, że takie mamy dojazdy a gadanie:
"macie tak wyjeżdżać do pracy aby być na czas" można sobie miedzy bajki wsadzić. Bo ja jadąc swoim "normalnym" pociągiem jestem 7:40 w pracy. Z całym szacunkiem dla mojego szefa ale nie będę o 4 wstawał w obawie, że może pociąg nie wyjedzie i jadąc następnym będę akurat na czas w pracy.

Z chrobowych spraw, to ciągle męczy mnie sprawa strun głosowych, nie mówię normalnie, czuje, że głos mi się łamie i trochę mnie martwi, bo nic mnie już nie boli a sytuacja mojej fonii się nie poprawia. Cały dzień mówię do słuchawek i wcale to dobrze nie wpływa na moje struny głosowe...

Powrót z pracy KM, było mi zimno, musiałem odsiedzieć do 16:30 swoje spóźnienie a potem już nie chciało mi się w tym chłodzie poranka jechać i generalnie jakiś przemęczony dziś byłem. 23 km to ładny dystans - wystarczy mi:);)