Do pracy 24 - Piątkowe pedałowanie | Księgowy

Do pracy 24 - Piątkowe pedałowanie || 39.48km

Niedziela, 17 listopada 2013 · Komcie(0)
Piątkowe do pracy pedalowanie - wpisuje z opóźnieniem bo byłem troszkę zajechany, zalatany czy jak to tam nazwiecie. Dzień o poranku nie wiele różnił się od innych, no może tym, że tym razem SKM pojechało a nie zostało na peronie.

W pracy mieliśmy nagranie TV. Jakaś ekipa filmowa wewnątrz-korporacyjna w naszej przystrojonej sali, nagrywała mini filmik promujący atmosferę świąteczną w firmie i generalnie było dość profesjonalnie. Dowiedziałem się, że siódemka ma nawet taką ekipę w dziale marketingu czy coś w tym stylu. Były światła, kamera na wysięgniku, życzenia do "ludu" i tego typu ustawiane sceny. Generalnie czułem się jak na planie filmowym a kilka i kilkanaście dubli tych samych wypowiadanych do kamery słów, sprawiło, że byliśmy jak na planie serialu.

Praca się nie kleiła, ale co tu się dziwić, skoro od 12 miało być nagranie a potem szkolenie. Siódemka się szykuje do szczytu paczkowego i mam nieodparte wrażenie, że do "walki" z tabunami ludzi szukających swoich paczek, wyślą właśnie nas;/. Ponąć obroty telefoniczne w tym miesiącu wzrastają 4-krotnie co daje do myślenia.

Z pracy postanowiłem wrócić rowerem, bo wczoraj jechałem pociągiem i trzeba było uzupełnić ten dość ubogi kilometrowo tydzień. Jechało mi się wolno, bo cały czas pod wiatr, ale ostatnio powroty są wolne. Po prostu jadę sobie spokojnie z myślą, że Aga ma do 19 ej więc wrócę i tak zdążę się napić czegoś i dopiero po nią pojechać.

Tydzień zacny - bo krótki:)