Trening 5 - Szybka trzydziestka | Księgowy

Trening 5 - Szybka trzydziestka || 14.43km

Środa, 22 stycznia 2014 · Komcie(0)
Kategoria trenażer
Kolejny i ostatni już trening w stylu "Szybka trzydziestka". Zaraz zbieram sie po Agnieszkę i mam kilka spraw do załatwienia na mieście, toteż dziś pedałowania na rolce już nie będzie. Małe podsumowanie dnia.

Odbyłem dziś 3 jazdy, jedna półtorejgodzinna nieco słabsza od wczorajszej a następnie dwa szybkie trzydziesto minutowe przejazdy.
Na tym drugim dałem z siebie wszystko. Końcówka była ciężka a ostatnie 10 minut jechałem na 3x7.
Średnia wyższa dystansu w tym czasie. Ciekawy jestem w jaki sposób rozwijać będzie się ta moja trzydziestka na przełomie tygodnia. Nie wiele zabrakło mi do 15 kilometrów na tym odcinku. Liczę, że jeszcze w tym tygodniu w 30 minut przejadę tą piętnastkę.

Pozdrowienia dla Autora za super motywację do jazdy w domu!

Nudy na pudy i kapusta i kwas? Tak pewnie odbieracie moje treningi, ja jednak - przynajmniej na razie, mam z nich satysfakcję. Przesłuchuje relacje z maratonów długodystansowych a dziś podczas ostatniej trzydziestki słuchałem relacji Waxmunda z MRDP. Jestem dopiero po pierwszym noclegu, ale nieźle to motywuje do dawania z siebie wszystkiego na siodełku.

Za oknem mimo, że już 16:00 nadal widno! Ha dzień coraz dłuższy! To jest to!