Trening 15 - Znów opady śniegu | Księgowy

Trening 15 - Znów opady śniegu || 28.70km

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 · Komcie(2)
Kategoria trenażer
Miało być pół godziny kręcenia, miało być lekko i tylko na dokładkę do poprzedniej jazdy, a wyszło klasycznie. Nie wiem co sprawia, że jeszcze mi się to nie znudziło, może kolejny etap tour de Pologne, a może po prostu jak mam siedzieć i się nudzić to wsiadam i jadę. Oglądanie trasy wyścigu też super pomaga, w Polsce (mówie o etapie TDP) może nie ma takich malowniczych krajobrazów jak we Włoszech, ale sama jazda i podziwianie czegoś "innego" nie białego i nie mokrego, jest super.

Godzina zleciała a obiciażenie jakoś już mniej przeszkadzało. Zaskakujące jak organizm szybko sie przyzywczaja. Pewnie do końca tygodnia będzie to lekkie pedałowanie z ta piątką.

Wymyśliłem trasę, na pętle, gdy będzie już bez śniegu. Chciałbym zrobić kilka kółek nocą - koniecznie po zmroku - po takiej trasie.

A tu druga opcja pętli.

W takie dni jak dziś, kiedy dookoła sniegu po kostki, czlowiek tylko patrzy z utęsknieniem, aż na ulicach zrobi sie sucho i będzie można poszusować na szosie;D