Do pracy 30 - Sobota | Księgowy

Do pracy 30 - Sobota || 10.25km

Sobota, 15 marca 2014 · Komcie(0)
Dziś do pracy na zimówce. Wiało tak mocno, że rower mi pędził bez pedałowania. Po wielu dniach jazdy na szosie, przesiadka na zimówke to był szok nożny. Jechało się trudniej, ciężej i ten rozchrobotany łańcuch... grrr. Na szosóweczce nie pojechałem również z innego powodu. Związany jest on z projektem, jaki od kilku dni, a pewnie nawet tygodnia próbuje wdrożyć.
Kryptonim projektu "Biały Cień" cel? No nie powiem musicie uzbroić się w cierpliwość. Efekty myślę, że pod koniec tygodnia.

W pracy tłumy. Mimo tak złej pogody przybyło dziś do sklepu całe "Stado" ludzi z dziećmi. Spotkałem także swoją koleżankę Anię, której ukradli ostatnio rower spod PKP w Legionowie. Dobraliśmy więc sprzęt dla niej i mam nadzieje, że będzie zadowolona. Piękny Kross na naprawdę długie trasy a jednocześnie dość tani. Fajnie było pogadać ze znajomą. Ostatni raz, dłużej czas spędzaliśmy okolo roku 2008 albo jeszcze rok wcześniej. Jej dziecko miało wtedy kilka lat a teraz już do szkoły zasuwa!

Wspomniałem sobie lata młodości, ile to się zmieniło od tamtego czasu... ECH:)

Dziś po pracy usiadłem do projektu i troszkę poczyniłem postępów. Myślę że na Wtorek będzie generalne starcie... W poniedziałek poprawki końcowe.