Do pracy 36 - Wesoła sobota | Księgowy

Do pracy 36 - Wesoła sobota || 23.00km

Sobota, 22 marca 2014 · Komcie(4)
Sobota dziś była zwariowana, ale ku mojemu zaskoczeniu, nie było kotła. Bylo spokojnie aż zanadto. Wyrabialiśmy się ze wszystkim i nie było spinki. Pewnie piękna słoneczka pogoda sprawiła, że ludzie wyszli na rower zamiast iść na zakupy. Sprzedałem chyba ze dwa rowery i kilka do jazdy przygotowałem. Jakiś montaż błotników jakiś jeden licznik, i chyba jeszcze raz błotniki szybkie;) Mało upierdliwych klientów i chyba tylko jedna obrażona pani.
- ja chcę ten rower w innym kolorze obejrzeć!
- Dobrze, mogę pani pokazać na stronie krossa jakie inne kolory ma ten model
- Ja w internecie widziałam zdjęcia, chciałabym zobaczyć ten rower naprawdę!
- Obawiam się, że w tej chwili nie jest to możliwe, mamy rowery w kartonach na górze i jeśli zdecyduje się pani na inny dostępny kolor w rozmiarach jakie mamy u nas dostępne będzie można go dla pani złożyć na poniedziałek.
- Chodzi o to, że w internecie producent oszukuje z kolorystyką. Zdjęcia są przekłamane i podrasowywane graficznie i kolory są całkiem inne niż w rzeczywistości. O na przykład ten! W internecie mówią, że to szary ze złotym, a to jest ledwie jakiś marny grafit z żółtym lekko połyskującym.
- niestety przykro mi nie jestem w tej chwili w stanie przynieść pani roweru, ponieważ, jak wspomniałem są one pakowane w kartony.
- to niech mi pan zwiezie taki rower, ja chcę tylko zobaczyć kolor jaki ma rama.
- przykro mi nie mogę teraz tego dla pani zrobić. Magazyn jest dość spory i znalezienie odpowiedniego koloru i zwiezienie roweru na dół nie zajmie chwili. Możemy się umówić, że w poniedziałek dla pani przygotuje rower do obejrzenia.
- ach tak? No to do widzenia.
- do widzenia;P

Po pracy odwiedziła mnie Agnieszka, która tego dnia zrobiła 4 km beze mnie:( Potem razem pojechaliśmy odebrać ramę z malowania. Piękna biel! Malowanie dostało też mocowanie bagażnika na sztycę. poprzednio, było ono szare a teraz do kompozycji dostało barwę stylowej czerni.

Finałowy projekt dopiero wkrótce. Dojdzie element czerwieni i oczywiście korba i pedały, teraz natomiast w stanie surowym wygląda tak:

Ślicznotka.

TeczowaMagia 16:48 niedziela, 23 marca 2014

No to, że się brudzi zauważyłem już podczas składania roweru brudnymi rękami:D Jednak efekt mega mi się podoba!!!

Ksiegowy 21:20 sobota, 22 marca 2014

No nieźle toto się prezentuje, ze starego poznaję tylko przednią oponę ;) jakbyś zatęsknił kiedyś do widoku czystego Vento to pisz, podeślę fotki :)

Trollking 19:55 sobota, 22 marca 2014

Oj Księgowy, Księgowy! To Ty nie wiesz jak ważny jest kolor? ;) Sam przecież zmieniłeś kolor swojego roweru. A co dopiero wybierać nowy rower! Ja rozumiem tę klientkę ;). Dziwne tylko, że nie chciała poczekać do poniedziałku.

Kot 19:39 sobota, 22 marca 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eniem