Przed pracą, przy kawie - rozmyślania | Księgowy

Przed pracą, przy kawie - rozmyślania || 0.00km

Sobota, 12 kwietnia 2014 · Komcie(0)
Jakimś dziwnym trafem udało się dziś wstać wcześnie. Poprzedniego dnia siedziałem w sieci do 23, co mi się rzadko zdarza bo najczęściej wracam z roboty na tyle zmęczony, że nie mam ochoty na nic, tylko sprawdzić BS i kładę się spać. Tak było faktycznie swego czasu. Doszukiwałem się w tym wielu powodów, w końcu udało mi się - chyba - coś wymyślić. W pracy czasem miałem/mam taki kocioł, że przez cały dzień nie mam czasu nawet napić  się wody, a co dopiero mówić o zjedzeniu czegoś porządnego. Udało się wpłynąć na ten kierat pracy i zmienić system przyjmowania rowerów. Zapisujemy je sobie w zeszyt. Przyjmując kolejne, wiemy ile rowerów jest zaplanowanych na jaki dzień i nie dowalamy sobie nie wiadomo ile pracy. To poprawia wydajność, zwiększa luz pracy i jest czas nawet napić się i zjeść coś. Sam zresztą bardziej pilnuje jedzenia picia, bo wcześniej totalnie to olewałem.

Nie bez znaczenia było również wprowadzenie przez szefostwo, dnia wolnego (od 14ej). Poprzedni system wyrabiania 196 godzin w miesiącu, był naprawdę trudny do ogarnięcia siłowo. Pracowaliśmy po dziewięć godzin od poniedziałku do piątku i każdą sobotę po cztery godziny. Teraz, mimo, że nadal dziewięć robimy i każdą sobotę, ale raz w tygodniu przynajmniej jest chwila oddechu, choć i tak uważam, że to dość mało. W sumie relatywnie ten dzień "wolniejszy" zmienił ilość godzin wyrabianą miesięcznie do 176.

Zbliżająca się słoneczna sobota, przypomina mi, że będzie kocioł! Ludzie mając nadzieje na piękny weekend zaczną tłumnie nadciągać do sklepu. Będzie latanie, bieganie, szukanie nóżek, podpórek liczników mocowanie i pompowanie kół. Na straganie w dzień targowy:D

Meteo, jednak zapowiada tylko pogodną sobotę, w niedziele ma zaś znów padać, więc się ludziska oszukają troszkę. Szkoda, że i my z Agnieszką przez te opady, znów nie zrealizujemy jakiegoś fajnego niedzielnego wyjazdu. No chyba, że nagle się chmury rozstąpią...