Do pracy 119 - Szybko w ciepłym poranku | Księgowy

Do pracy 119 - Szybko w ciepłym poranku || 36.15km

Środa, 16 lipca 2014 · Komcie(2)
Kategoria Do pracy!
Z rana zdecydowałem się po raz kolejny na rundkę przed pracą. Poranki teraz ciepłe, słoneczne i przyjemnie się pedałuje. Po pracy jakoś za nic nie mogę się zebrać aby wyjść i zrobić jakieś 10km. Stawiam więc głównie na dojazd przed pracą. Wyszedłem troszkę za późno, bo guzdrałem się do "po ósmej" więc trasa nieco inna, przez Chotomów i Skrzeszew. 

Mimo stosunkowo nie wielkiego dystansu, odczuwam już bardzo duże zużycie łańcucha w szosie. To zaskakujące jak szybko się żućył, jak widze jak jest rozciągnięty i jak układa się na największym blacie to aż nie mogę uwierzyć. Niby szosa, niby  po asfalcie a napęd poleciał jak w ciężkim MTB. Czy to znaczy, że był takiej niskiej klasy? Napęd ma troszkę ponad 8 tysięcy, bo jest niezmiennie ten sam to był w Vento. Podczas jazdy na niższych przenawożeniach czuć już jak "chrobocze" łańcuch i nie układa się na zębatkach. Na "ulubionych" przełożeniach jeszcze ok, bo ząbki są wycięte w pień...

Mam nadzieje, że jakoś dotrwam do końca tego sezonu na tym napędzie. Liczę, że z 10 tysięcy będzie miał zrobione do jesieni. Jednak patrząc na jego zużycie to w nowy napęd zainwestuje chyba więcej. 

W szosie więc na nowy sezon zapowiada się inwestycja w napęd. Nie zmienia to faktu, że jazda jest cholernie fajna na takim ścigaczu:D


Pozdrawiam
Księgowy
Organizator:

Legionowska Katorga,
Castle Ultra Race ,
Tour De Zalew

Komentarze (2)

U mnie też korba i łańcuch "dochodzą" ;)

erdeka 13:26 wtorek, 22 lipca 2014

U mnie w Vento podobny dystans pyknął, co prawda nie odczuwam jeszcze specjalnych przeskoków na zębatkach, ale pewnie już niedługo. Póki co poszła mi pierwsza dętka. Dawaj znać na bieżąco co jako ekspert proponujesz przy wymianie osprzętu to ogarnę ile to u mnie by kosztowało... Z góry dzięki :)

Trollking 14:15 czwartek, 17 lipca 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]