Do pracy 119 - Szybko w ciepłym poranku | Księgowy

Do pracy 119 - Szybko w ciepłym poranku || 36.15km

Środa, 16 lipca 2014 · Komcie(2)
Z rana zdecydowałem się po raz kolejny na rundkę przed pracą. Poranki teraz ciepłe, słoneczne i przyjemnie się pedałuje. Po pracy jakoś za nic nie mogę się zebrać aby wyjść i zrobić jakieś 10km. Stawiam więc głównie na dojazd przed pracą. Wyszedłem troszkę za późno, bo guzdrałem się do "po ósmej" więc trasa nieco inna, przez Chotomów i Skrzeszew.

Mimo stosunkowo nie wielkiego dystansu, odczuwam już bardzo duże zużycie łańcucha w szosie. To zaskakujące jak szybko się żućył, jak widze jak jest rozciągnięty i jak układa się na największym blacie to aż nie mogę uwierzyć. Niby szosa, niby  po asfalcie a napęd poleciał jak w ciężkim MTB. Czy to znaczy, że był takiej niskiej klasy? Napęd ma troszkę ponad 8 tysięcy, bo jest niezmiennie ten sam to był w Vento. Podczas jazdy na niższych przenawożeniach czuć już jak "chrobocze" łańcuch i nie układa się na zębatkach. Na "ulubionych" przełożeniach jeszcze ok, bo ząbki są wycięte w pień...

Mam nadzieje, że jakoś dotrwam do końca tego sezonu na tym napędzie. Liczę, że z 10 tysięcy będzie miał zrobione do jesieni. Jednak patrząc na jego zużycie to w nowy napęd zainwestuje chyba więcej.

W szosie więc na nowy sezon zapowiada się inwestycja w napęd. Nie zmienia to faktu, że jazda jest cholernie fajna na takim ścigaczu:D