Do pracy 121 - Zabawa w kotka i kombajn | Księgowy

Do pracy 121 - Zabawa w kotka i kombajn || 52.68km

Piątek, 18 lipca 2014 · Komcie(7)
Kolejny dzieńr owerowego załatwiania spraw. Rano notariusz, odwiedziny i dyskusje co i jak załatwić jakie dokumenty przygotować, później na zakupy. Aga musiała już zostać w pracy a ja zaatakowałem mięsny swoim jestestwem. Pani mi kroiła, ważyła i pytała śpiewnie "coś jeszcze?". Klasyka gatunku w wydaniu mięsnego:)

Po załatwieniu poranności udałem się do domu gdzie wyładowałem zakupy i pognałem na wycieczkę "przed pracą". Standardowa trasa miała być, ale troszkę mnie przygniotło słońce. DO Janówka jeszcze jak was mogę, ale kurcze w drodze powrotnej, nie dość, że pod wiatr, to jeszcze w upale. Na drodze jechał wielki komabjn i nie było jak go wyprzedzić, koleś zajmowąl całą drogę. To jednak nei było takie złe - normalka żniwa się zaczynać będą, ale kurcze kierowcy nie brali pod uwagę, że ja też chce wyprzedzić zawalidrogę. Podjeżdżali do kombajnu i po mojej lewej wychylali się czy już "wolne". Kilka razy próbowałem zjechać do lewej to  malo mnie kolejne auto nie rozjechało. No bo przecież dla mnie 20km/h to pewnie "normalna prędkość". W końcu wkurzyłem się i ustawiłem sie po lewej stronie. Blokując auta chcące "koniecznie, już w tej chwili" brać kolosa. Maszyna rolnicza jechała w 2/3 drogi. Ulica była bez pobocza, a z przeciwka mijały go auta i tiry po poboczu. Nie mógł zjechać na utwardzoną zieleń koło drogi, bo w rowie rosły krzaki, więc tym czymś do mielenia - zaczepiał o nie. I tak oto była zabawa w kotka i kombajn. Gdy było wolne z przeciwka kierujący jechał srodkiem aby nie uszkodzić maszyny, gdy było coś z przeciwka, zjeżdżał ile mógł i zwalniał. Wtedy ktoś z tyłu gazował bo widział, że ten mu zjeżdża. I znów skucha bo z przeciwka auto...

W końcu udało się zrobić skok i wyprzedzić, jednak łatwo nie było, bo facet właśnie wracał gigantem na środek drogi i musiałem uciekać do lewej krawędzi jezdni. Ot i taka adrenalina przy kombajnie - a niby wolno jadący pojazd rolniczy li tylko... ech.

W domu na piaskach, pojawiam się wcześniej, skróciłem rundę, bo nie zabrałem jedzenia do pracy a upał był przeokropny - samo południe i chwile po nim. Mimo wiatru czułem że mnie wycieńcza to słonce. Zdecydowałem się wrócić do domu i odpocząć przed pracą rezygnując z tych parunastu kilometrów więcej.Obejrzałem sobie film na szybszym necie rodziców i zjadłem płatki z zimnym mlekiem.

W pracy - troszkę roboty, układanie towaru, nowe opony dołożyć, izotoniki dodać, po wyceniać, poukładać i kilku klientów się nawet pojawiło. Ogólnie spoko dzień, bez spiny, choć nie wiedziałem, że są lateksowe dętki po 45zł;P Dziś pewien pan je chciał i malo tego - on je kupił! Latex w łóżku i latex na rowerze? Proooosze ...

Po pracy do domu z wielkim widelcem przełajowym na kierownicy. Dziś dotarły opony i taśmy na obręcze.  Przełajówka powoli wstaje na koła. Planowany koniec inwestycji środa/czwartek.

Na zachodzie Polski kombajny już od początku lipca się wożą ;)

Skoro jechałeś pod wiatr, to spokojnie mogłeś się schować za kombajnistą ;)

erdeka 13:37 wtorek, 22 lipca 2014

Operator kombajnu ma obowiązek do transportu zdemontować wystający po za skrajnię pojazdu heder (zespół tnący z nagarniaczem) i transportować go na przyczepie. Mało kto się niestety do tego stosuje.

oelka 08:10 sobota, 19 lipca 2014

Chciałem napisać, że ładna szosa, ale doczytałem, że to niestety przełajówka..

bestiaheniu 08:03 sobota, 19 lipca 2014

Pojazdy ponadgabarytowe, to chyba nie maja prawa poruszać się ot tak sobie po drogach publicznych, ale u nas nie wymaga się od chłopów przestrzegania powszechnych praw i obowiązków jak ZUS, podatek VAT czy Kodeks Drogowy.

kdk 06:50 sobota, 19 lipca 2014

Duża rama to i prześwit duży. Ogólnie nie będzie to myśle tak widoczne jak założę siodło i rower bedzie ubrany - rower jest dla bardzo wysokiej osoby a rama jest trekkingowa więc, takie geo ma nie poradzi się:D

Nie będzie to wpływac na jazdę!

Ksiegowy 05:23 sobota, 19 lipca 2014

Strasznie duża przerwa miedzy tylnim kołem a rurą podsiodłową

Gość 05:09 sobota, 19 lipca 2014

Łaaaadnie toto składane się prezentuje, nie ma co. A kombajny/traktory dopiero się zaczną, w sierpniu co drugi wpis na BS będzie zawierał przynajmniej jedno z tych dwóch wulgarnych słów :)

Trollking 22:32 piątek, 18 lipca 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bokim