Do pracy 157 - Warsztatowo | Księgowy

Do pracy 157 - Warsztatowo || 3.00km

Wtorek, 9 września 2014 · Komcie(2)
Kategoria Do pracy!
Dziś rower szosowy zyskał nowy napęd. Udało się wreszcie odebrać korbę i złożyć wszystko do kupy. Niestety problemem jest support, bo i on wymaga wymiany. Mimo idealnie nowego napędu, rower chrobocze i czuć pod pedałami zgrzyty i trzaski. W najbliższym czasie czeka mnie więć również wymiana tego elementu.

Pomiary wagi wskazały, że nowa korba jest lżejsza od starej o 230g - niby nie wiele, ale jest to już jakiś interesujący punkt wyjścia. Nie zależało mi do tej pory na niskiej wadze, ale teraz jak już jest lżej to nie zamierzam się przejmować za specjalnie.

Rower gotowy więc na nowy sezon,a nawet na końcówkę tego:

Korba: truvativ blaze
Łańcuch: hg91
Kaseta: hg 50

Ogólnie rzecz biorąc napęd zmienił się na "Mazowiecki" tj płaski przełożenia 13-13 to nie są przełożenia typowo górskie. Rozwiązaniem tego układu została jednak korba. Jej poprzedniczka truvativ x-flow była "twardsza - 48x38x28". Obecnie Blaze ma 48x36x26. Mam nadzieje, że przynajmniej tak udało się zrekompensować te dość płaskie przełożenia tylne. W góry za często nie jeżdżę toteż taka kombinacja powinna wystarczyć.

Po oględzinach starej kasety, pewnie uda mi się odzyskać z niej parę zębatek i w razie czego będzie na podmianę w nowym napędzie, gdy wiatr powieje z północy i pogna mnie w góry:D



Pozdrawiam
Księgowy
Organizator:
Legionowska Katorga,

Komentarze (2)

Tak pierwotna;]

Ksiegowy 18:12 wtorek, 9 września 2014

Kaseta była pierwotna, ta z Vento? Bo moja zaczyna się sypać po podobnym dystansie, raczej niemałym. Czyli nie taki szajs jak go malują :)

Trollking 17:28 wtorek, 9 września 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dajaj

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]