Do pracy 160 - Kolejne poprawki i luźny dzień. | Księgowy

Do pracy 160 - Kolejne poprawki i luźny dzień. || 3.00km

Piątek, 12 września 2014 · Komcie(2)
Praca nad szablonem i wyglądem bloga to całkiem żmudna praca, zwłaszcza gdy kod html nie jest dla nas taki czytelny na pierwszy rzut oka. Często robię zmiany na czuja dopisując linijki kodu metodą prób i błędów sprawdzając po prostu gdzie i jak co się zmieni.

* Napis na stronie głównej stał się hiperłączem do strony głównej bloga, aby łatwiej było powrócić na górę strony i do strony startowej.
* Trwają pracę nad podstroną statystyk. Oddzielne miejsce gdzie takowe znajdziecie! W końcu bycie księgowym zobowiązuje.

Piszcie czy jakiś element dawnego bloga waszą uwagę przykuwał to dodam odnośnik do nowej podstrony i będę tam na bieżąco uaktualniana.
Wiem już, że Trolking Wspominał o zainte3reoswaniu audiobookami - postaram się i tą prośbę wypełnić. Ostatnio mniej czasu na słuchanie, ale co jakiś czas przecież długie maratony będą, więc zapewne lista będzie się wydłużać zwłaszcza biorąc pod uwagę planowane jazdy na trenażerze zimą. Tym na pewno towarzyszyć będzie książka.

W Pracy - cóż w pracy cisza i spokój. Troszkę miałem drobnych prac związanych z wycenianiem towaru, który przyniosłem z magazynu. Potem dostawiłem na sklep ze dwadzieścia rowerów, a teraz czas na odpoczynek. Obecnie nie ma wielu zainteresowanych moimi usługami doradczymi, toteż jest chwila na kontynuację dzisiejszego wpisu. Odkąd mieszkamy z rodzicami, postanowiłem cześć opisów robić w pracy. W małym ciasnym pokoju, gdzie co chwila Aga przeciska się za moimi plecami i trąca mnie - nie mogę znaleźć weny. Poza tym po powrocie często mniej weny jest niż "life" prosto z pracy.

Teraz na przykład pojawił się w sklepie "Pan lampeczka" - człowiek posiadający krossa levela niebieskiego i mający na nim chyba z 10 różnych rodzajów oświetlenia. Na kierownicy ma bowiem 5 mocnych lamp sigmy, a na goleniach amortyzatora po 2 z każdej strony lampy diodowe z decathlonu. Jest on dość częstym bywalcem naszego sklepu i ciągle coś dokupuje - nie tylko oświetlenia. Dziś jednak nie udało mu się oprzeć i właśnie do roweru montuje sobie kolejne oświetlenie ledowe - na paski na tylnych widełkach.