Trening 17 - Wracamy na swoje | Księgowy

Trening 17 - Wracamy na swoje || 12.73km

Wtorek, 9 grudnia 2014 · Komcie(0)
Kategoria trenażer
Trening po raz pierwszy od wielu tygodni na Shannonie. Założyłem w końcu swój rower do trenażera. Wcześniej pedałowałem na rowerku Agi szosowym. Oponę na tył wziąłem z pracy jakąż używaną. Niestety zgubiłem rozkuwak i musiałem zrobić lekki trening, bo na starym łańcuchu jechałem. Nie chce zniszczyć napędu nowego, toteż oszczędnie pedałowałem.

Dziś przez 30 minut towarzyszyła mi ksiażka audiobook. Średnio mi to pomagało, ale jakoś te 30 minut dojechałem.

Rozmawiałem ostatnio z człowiekiem, który zna się troszkę na trenowaniu i powiedział mi, że teraz jazda interwałowa to stanowczo za wcześnie. Wracam więc do klasycznego pedałowania przez 30 minut bez większych udziwnień. Teraz będę już pedałował na swoim rowerze - docelowym, więc będzie okazja poćwiczyć pozycje, z czasem i lemondkę założę, aby przyzwyczaić organizm do pozycji.

Moje plecy odpuściły, po wcześniejszych bólach nie ma śladu, ale nadaj się oszczędzam, aby nie przedobrzyć. Zima jest długa i trzeba ją jakoś przetrwać. To jest pierwszy rok, kiedy tak mnie odrzuca na myśl jazdy w tych warunkach pochmurności i chłodu...