Zakupy w Ikei | Księgowy

Zakupy w Ikei || 30.00km

Piątek, 9 stycznia 2015 · Komcie(3)
Rano jeszcze nie padało. Meteo pod względem prognoz na następny dzień jest niezastąpione. Udalo się wstrzelić w okienko bez deszczowe idealnie.  Pojechałem więc do Warszawy i załatwić kilka spraw. Najpierw odwiedzam Piotrków na Bródnie. Marysia serwuje mi pyszna kawę i chwilę rozmawiamy. Później kurs na Targówek i zakupy w IKEA. Powrót pod mega wiatr z wielką stertą rzeczy na bagażniku w tym z dwoma nogami od stołu i dwoma rozłożonymi krzesłami.

Gdy dojeżdżam na PKP toruńska zaczyna kropić. Czekam 6 minut i jest SKM. Od tej chwili leje do końca dnia;)

Spoko :)

Kot 09:51 sobota, 10 stycznia 2015

Datę już poprawiłem kocie - dzięki za cynk - to było wczoraj. Wczoraj mniej padałO:D

Ksiegowy 09:41 sobota, 10 stycznia 2015

To Ci się pofarciło z tym deszczem. Ja mam mniej szczęścia. Siedzę w chacie i czekam na bezdeszczowe okienko, by skoczyć na zakupy :)

Kot 09:20 sobota, 10 stycznia 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo