Do pracy pośniegowo - herezje o śniegu! | Księgowy

Do pracy pośniegowo - herezje o śniegu! || 35.00km

Piątek, 8 stycznia 2016 · Komcie(5)
Poranek, śnieg a ja jeszcze nie na rowerze. Trzeba było się zebrać w sobie i gnać na przywitanie tego pięknego puszku okruszku. Padało ostatnio niewiele, ale frajda z jazdy po śniegu dla mnie jest wprost nie do opisania. I nie mówię tu o tych zasolonych drogach. Pisze tu o odcinkach białych dróżek. Nawet z tego białego szleństwa zdecydowałem sie 3/4 trasy jechać ściezkami rowerowymi i bocznymi drogami, aby było nieco dłużej i aby było nieco ... bielej...

Rowerem do pracy i powrót po zmroku. Nocą jazda po sniegu nabiera całkiem innego znaczenia. Te same odcinki, tak samo oświetlone są zwyczajnie bardziej jasne. Nie jest juz tak mroczno i szaro. Jest pomarańczowo, czerwono - blask gazowych latarni y blask refleksów światłą.... mimo, że ta sama bnoc to pole widzenia zwiększa się o dobre 30-40m .

No i kontrast lepszy czarnego rowerzystę  lepiej widać na białym niż na czarnym.

Cieszcie się i radujcie - zima przyszła!!!

a ja lubię zimę, szczególnie jak jest mróz i słoneczny dzień. Chlapy i sniegowej brei nikt nie lubi. Na jutro zapowiadają 0 stopni, czyli już będzie syf

jolapm 17:07 piątek, 8 stycznia 2016

Podobnie jak Katana, nienawidzię zimy. To zimno, wilgoć i krótki dzień nie nastraja optymistycznie. Jak będzie ze 35 st. na plusie to będę szczęśliwy :)

Bitels 15:27 piątek, 8 stycznia 2016

Zimy jak jest deszcz i mrzawka to i ja nie lubie, ale jak sypie śnieg, jest na minusie to uwielbiam:)

Ksiegowy 14:37 piątek, 8 stycznia 2016

Super się śmiga po zmroku. Teraz jeszcze rowerem, mam nadzieję, że w końcu dosypie na tyle, że będzie można się wreszcie przerzucić na narty.

Mogłoby tylko być trochę zimniej (oby się plucha nie zrobiła) i trochę więcej śniegu. Już się nie mogę doczekać na weekend!

garmin 11:48 piątek, 8 stycznia 2016

Nie lubię zimy :(

Katana1978 11:39 piątek, 8 stycznia 2016
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziki