Znowu się uda-o | Księgowy

Znowu się uda-o || 30.00km

Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 · Komcie(11)
Nie sądziłem, że ucieszę się, z możliwości dojechania rowerem do pracy. Mimo, że zapowiada się słoneczny i upalny, (jak na kwiecień) tydzień, to pracy około sklepowej mam tyle, że już jutro muszę jechać autem;/ Powiecie - burżuj, powiecie lewak, powiecie podupadł... dupa flak i tyle... powiecie.

No odkąd syn w drodze, to i trzeba pobawić się troszkę w dorosłego i pozałatwiać dorosłe sprawy, nie tylko rowerowe. Trzeba na przykład poużerać się z lokatorami wynajmowanego przez siebie mieszkania, trzeba ich jak dzieci, za rączkę, czasem trzeba pojechać do nich spotkać się z nimi repremende im dać i wszystko trzeba. Mimo, że to dorośli ludzie to i tak trzeba.

Nie pojeździ w tym roku Księgowy, tak dużo jak w latach ubiegłych. Zapowiada się rok posuchy i pomoru, ale i tak cieszę się z jazdy - po wczorajszej chandrze szosowej, dziś mi dobrze się jechało. Słońce od rana, lekki ciepły wiaterek... wszystko to do kupy z dobrze przetarganymi niedzielnie nogami dawało efekt zadowalający.

W pracy dawno nie miałem takiego młynu. Sprzedaliśmy dziś chyba 10 rowerów. Klient, dętką, klient, pompka, klient, rower, klient dzwonek... i tak co chwila ktoś. Jak w szczycie wakacji. Cały dzień, udało mi się przygotować do wysyłki zaledwie 3 rowery z trzech do zapakowania. Trzeba wspomnieć, że zacząłem je pakować od 10 rano a skończyłem przed 19:00.
Miło mi się pracowało. Dużo dialogów, dużo gadania - to lubię. Gadać.
Kiedyś mama powiedziała:
"ty tyle gadasz, że powinni ci za to płacić"
No i płacą;) Po części w sumie również za to gadanie;) Człowiek ma mega satysfakcję, jeśli pracując czuje się spełniony. Prezes korpo? Kierownik działu? To nie dla mnie;D Dziś miałem cholernie dobry dzień handlowy! No samo się nawijało!

Powrót do domu jeszcze za dnia w temperaturze sporo ponad 15 stopni - mamy 5 kwietnia!!! A tu temperatury jak w maju po dwudziestym...

Spoko też uważam, pewien pan ''g'' nie do końca rozsądny jest:-) z dzieckiem w mrozie to tylko na krótki spacerek:-)

Ksiegowy 06:06 środa, 6 kwietnia 2016

Mam nadzieję Adamie że na tyle będziesz mądry i nie będziesz woził dziecka w wózku doczepianym do roweru w zimę, tak jak to robi pewny osobnik jeżdzący po Legionowie. Do tego stopnia nie uznaję samochodów, że jest gotów narazić własne dziecko. No ale patrząc i słuchając jego w głowie to on nie ma wszystkiego po kolei ;) Wiem Adamie że domyślisz się o kogo chodzi.

Gość 14:51 wtorek, 5 kwietnia 2016

Ja jak urodziłam to na rower wyszłam po 3 latach :D :D :D.

Katana1978 13:35 wtorek, 5 kwietnia 2016

Fakt, ten rok będziesz miał inny od ubiegłych pod względem rowerowym. Jednak ja w Was wierzę, że ogarniecie temat i będziecie jeździć już we troje :)

Bitels 08:25 wtorek, 5 kwietnia 2016

:((( Możesz zawsze wziąć jeden dzień urlopu :)

starszapani 20:52 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wszystkie soboty mam zajęte pracą:( WSZY_STKIE:(

Ksiegowy 20:39 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Przyjedź do Kórnika za 2 tygodnie. Robimy kółeczko 300 :)

starszapani 20:34 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Starsza - poleciałbym z kimś stówkę/dwie/trzy ale nikt ze mną nie chce normlany jeździć:P

Ksiegowy 20:20 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

No Ty lubisz dużo gadać - ja należę do tych spokojniejszych i wolę słuchać kogoś niż zaczynać temat.Jak sam zresztą zauważyłeś :). W korpo nie lubię pracować,Ja dzisiaj mało zrobiłem km,bo nie mogłem więcej, tylko 11 km ;/

Biker 20:07 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Ja się dzisiaj z kolei regeneruję ale żal mi ściska 4 litery, że nie pojechałam do pracy rowerem. A taka piękna pogoda była. W Poznaniu ponad 20C :)

starszapani 19:58 poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Było zaiste ciepło dzisiaj, tez pojeździłem z ochotą wielką.

yurek55 19:34 poniedziałek, 4 kwietnia 2016
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cjree