Raz słońce raz... słońce;) | Księgowy

Raz słońce raz... słońce;) || 28.00km

Środa, 8 czerwca 2016 · Komcie(2)
Do pracy dojazd po raz kolejny. Wyrywam sobie małe klocuszki codzienności, aby nie zgnuśnieć całkowicie. Mam nadzieje, że uda mi się niebawem pojechać jakąś stówkę, ale wszystko musi być pod kontrolą.

Tego dnia rowerkiem pojechałem i w odróżnieniu od ostatniego dojazdu zgrzałem się. Słońce było jak poprzednio, lekko wiało, jak poporzednio, tylko było sporo cieplej.

W pracy spraw tysiące i serwisy, kto widział takie naprawy?

Odpowiem od razu, to nie zderzenie z autem, a jedynie kolizja dwóch rowerzystów. Dla osób, którym wydaje się, że jazda na rowerze to bezpieczny sport, powiem, że chłopak i dziewczyna nieźle się potłukli. Prędkość jaką deklarowali to około 20km/h.

Koło już przeplecione, nowa obręcz i serwis starej piasty. Wszystko czeka na poskładanie!

Wracałem do domu lekko i zwiewnie ciepłym popołudniem:D

Też kiedyś kiedyś dawno temu najechała na mnie kumpela i koło było do wymiany, wtedy założyłam Silverkowi te żółte trójkątne obręcze i to był dobry wybór bo nigdy nie miałam scentrowanego koła

Katana1978 19:20 piątek, 10 czerwca 2016

To koło wygląda gorzej niż moje, które trafiło pod TIR-a dobrych kilka lat temu... Tylko że to było przednie i widelec trzeba było wymienić. Tu jak widzę nastąpiło ostre hamowanie właściciela bicykla w jakimś peletonie :)

Trollking 20:35 czwartek, 9 czerwca 2016
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieini