Ranne Ptaki - Z deszczem za pasem | Księgowy

Ranne Ptaki - Z deszczem za pasem || 100.00km

Sobota, 6 maja 2017 · Komcie(3)
Jan wstał rano, więc mając na uwadze dobrą pogodę, zdecydowałem się na wyjazd. Dobra pogoda, to znaczy taka gdzie temperatura jest wyższa niż 10 stopni (rano więcej niż 10 - szał!!! W maju, szał podwójny) BYło co po 5:30 jak z domu się ewakuowałem. Oczywiście było pochmurno i coś tam w powietrzu czuć było wilgocią. Efekt był taki że po 5 kilometrach zaczęło kropić. Nie ma to jak wcelować w pogodę! Kropiło i kropiło, a ja jechałem i jechałem. Wreszcie przestało kropić, a ja nadal jechałem.

Trasa do Nowego Dworu Mazowieckiego, potem na Kosewko i Goławice(most) następnie na Nasielsk i do Chrcynna. Na końcu Finał przez Serock i do Nieporętu do pracy.

Remont drogi na Janówek. Robią chodniki i zanosi się na nowy asfalt.

W Goławicach padało po raz drugi.

Na Nasielsk po sielskim asfalcie... pagórki i droga jak masełko!

Coben grał w uchu, a ja pedałowałem noga za nogą. Wyszło całkiem szybko bo przed pracą wykręciłem 88 kilometrów.
Sobota tego dnia była łagodna jeśli chodzi o ilość klientów i dzień zleciał znośnie. Powrót do domu to już śćiganie się z chmurą burzową.

Przejeżdżałeś bardzo blisko miejsca gdzie byliśmy na działce. Za mostem w Borkowie trzeba było w lewo skręcić. :) Miałeś szczęście, że ta sobotnia burza z deszczową nawałnicą Cię nie dopadła jak wracałeś z pracy. Fajna trasa, jechałem nią kilkakrotnie. Jedyny niemiły fragment i to z zakazem rowerowym to dojazd do mostu na Wkrze w Pomiechówku.

yurek55 15:45 wtorek, 9 maja 2017

Tegoroczny maj podobno ma być chłodniejszy od wieloletniej średniej...

malarz 19:33 niedziela, 7 maja 2017

Marzenie szoszona takie asfalty. Zazdraszczam :)

Trollking 16:16 niedziela, 7 maja 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iezda