Pierwsze ruchy - wiosna zimowa | Księgowy

Pierwsze ruchy - wiosna zimowa || 26.00km

Czwartek, 11 kwietnia 2019 · Komcie(3)
Kategoria kuweta
Odwiedziłem, dzisiaj wycinkę drzew w Nieporęcie. To tam powstaje ciąg rowerowy,który ma połaczyć Warszawę z Zalewem Zegrzyńskim. Obecnie widok jest straszny, bo sporo idzie drzew po młotek, ale wiem że to nie koniec i będzie całościowo bardzo fajnie. Ostatnio inwestycje w naszym regionie faktycznie zaczynaja przypominać drogi rowerowe a nie jakies potworki.
Ścieżką można już dojechać z Legionowa do Kątów Węgierskich, a niebawem być może i do samego Nieporętu się uda.

Tak mniej więcej wygląda ten ciąg w miejscu gdzie wycinka jeszcze się nie zaczęła...

A tu już przygotowania pod poszerzenie drogi i budowę ciągu pieszego oraz rowerowego.

Bardzo dobre wrażenie robią na mnie nowe drogi rowerowe, sa oddzielone od chodnika pasem zieleni, a najważniejsze, że te budowane poza granicami miasta posiadać będą oświetlenie. Inwestycje wyglądają dość solidnie, a patrząc na etapy budowy podbudowa wytrzyma odśnieżanie i nie zapadnie się pod obciążeniem aut odśnieżających (jak ścieżka w Wieliszewie).

Przecież tam się spoko jeździło. Po co "ulepszać" to co dobre?!
... większym problemem było przedzieranie się z miasta do kanału przez teren bocznic kolejowych. Czasem trzeba było się bawić w chowanego z SOKistami i innymi ochroniarzami.

Lepiej jak by w końcu zrobili przejazd rowerowy z Nieporętu do Wieliszewa. Na odcinku od "Krzyżówek" (rondo w Zegrzu Płd.) do Nieporętu, z roku na rok, jest coraz gorzej.

garmin 19:15 czwartek, 11 kwietnia 2019

szkoda tych drzew :(

Katana1978 18:51 czwartek, 11 kwietnia 2019

Na razie masakra :/

Trollking 18:34 czwartek, 11 kwietnia 2019
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewa