Wzdłuż Torów | Księgowy

Wzdłuż Torów || 22.00km

Sobota, 13 kwietnia 2019 · Komcie(2)
Wycieczka wzdłuż torów na rozruszanie kości. Ciężko idzie bo moje ostatnie jeżdżenie przypomina raczej farsę, niż cokolwiek co można nazwać regularnością. Do tego wszystkiego zimny wiatr potęgujący zimno i pogoda, która udaje wiosenna mimo, że odczuwalne jest chyba ze dwa stopnie.

Przyjemna jazda wyszła mimo wszystko. Droga spokojnie i monotonnie mijała wzdłuż lini kolejowej Warszawa Gdańsk. Prędkość średnia wychodzi mi coś pod 17km/h i nie wiem czy to dużo czy mało, bo za mało jeżdżę w terenie. Nie ścigam się z nikim i narazie staram się wrócić do regularnego jeżdżenia aby wejść w ten sezon w miarę sensowną kondycją.

Nie no, licznik fajna rzecz. Byle za często nań nie spoglądać, bo się człowiek tylko irytuje :)

Trollking 18:19 sobota, 13 kwietnia 2019

Adaś, najlepiej wyrzuć licznik. Ja już od paru lat jeżdżę bez licznika i dobrze mi z tym.

Bitels 10:33 sobota, 13 kwietnia 2019
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc