Podlasie - Wycof... | Księgowy

Podlasie - Wycof... || 33.00km

Czwartek, 4 lipca 2019 · Komcie(2)
Młody w nocy dostał gorączki. Do tego wszystkiego Gil i Kaszel. Pół nocy nie spaliśmy. Rano decyzja o powrocie. W głębi buszu nic by za bardzo z chorym dzieciem nie było co robić. Dostał kropelki od gorączki i wróciliśmy.

Dzień pod znakiem prania, rozpakowywania...

Wieczorem - HOP na rower, bo wszystko porobiłem...

Trasa prawie pół na pół asfaltowa i szutrowa z większym naciskiem na szutry niż asfalt. Wiatr przeszkadzal dokładnie na odcinku asfaltowym, więc trud się zrekompenoswał.
Co ciekawe dokonałem pewnego odkrycia dzisiaj. Miałem bowiem włączony gps i licznik. Okazało się, że coś źle ustawiony licznik miałem bo na gps pokazywało 23km/h a na liczniku ledwie 20km/h. Nie wiem ile czasu taka sytuacja miała miejsce, ale można powiedzieć, że nagle okazało się, że wcale nie jeżdżę tak wolno jak mi się zdawało. :D:D:D

Także sprawdzajcie liczniki - tak często was okłamują!!!

Niestety z licznikami zawsze jest problem, jaką wartość ustawić, bo co tabelka, to inaczej.

A mierzenie koła też nie do końca jest wiarygodne, bo jak przejedziesz do miary na za słabo napompowanym kole, to jest inny wynik niż na napompowanym mocno. I bądź tu mądry :)

Trollking 20:38 czwartek, 4 lipca 2019

Mój licznik trochę zawyża z licznika co jest w garminie

Katana1978 20:30 czwartek, 4 lipca 2019
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci