Zmiany rozkładu jazdy. | Księgowy

Zmiany rozkładu jazdy. || 21.61km

Poniedziałek, 21 sierpnia 2023 · Komcie(1)
Po dotarciu na peron okazało się że mój pociąg nie istnieje. W zamiantego na jego miejsce jest inny który jest prawie 45 minut później. Nie wiem po co te zmiany rozkładów jazdy żeby za chwilę znowu zmieniać przed powrotem do szkoły. Chcąc nie chcąc musiałem jechać rowerem. Wiem powiedział elektrykiem to łatwizna ale zwyczajnie po tym całym dniu w 29 stopniach w robocie mi się nie chciało. Tak najzwyczajniej w świecie dostałem lenia. Jazda wieczorami to też jest całkiem ciekawe doznanie. Nie sądziłem że tyle rowerzystów jeździ o tej porze i nie sądziłem że tyle rowerzystów ma tak silne lampki. Ciężka sprawa tak wracać w tym tłumie do domu.

Dzisiaj ścigałem się z eletrykiem przez 4 kilometry. Ciężka sprawa, ale wygrałem, więc coś tam wiem :) Ja się spociłem, pan na (nie)bajku w ogóle. Jednak nie oceniam :)

Z lampkami faktycznie jest problem. Ale lepiej, że są, niż by miało ich nie być. A zbyt często nie ma :/

Trollking 23:48 poniedziałek, 21 sierpnia 2023
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zejez