Warszawa - Ochota | Księgowy

Warszawa - Ochota || 58.69km

Poniedziałek, 7 lutego 2011 · Komcie(0)
Kategoria Na uczelnie
Wyprawa z indexem na uczelnie. Najpierw PKP do Gdańskiej a potem dalej już rowerem. Oddałem index i niech się k@wa dzieje wola nieba;/ Stres był i miały być wyniki a tu co? byłem o 11:30 a oni od 12 może zaczną sprawdzać pracę.

"to 120 prac może do szesnastej będą sprawdzone".
No to co miałem czekać wsiadłem na rower i ruszyłem pokręcić się po stolicy, jednak w pewnym momencie zdecydowałem jechać już do domu i nie czekać na wyniki. Wietrzny powrót był. Raz z boku raz z innego boku a raz w mordewind.
W drodze powrotnej przemknąłem tylko koło Jabłonny bo miałem jeszcze sprawę w rowerowym w Legionowie.A mianowicie nabycie nowego łańcucha i ocenę opłacalności wymiany przedniej obręczy - Zdecydowanie moje przednie koło ma postępującego raka i chyba bliski jest jego koniec. Oby mój koniec nie zbiegł się z bliskim końcem koła... Obręcz jest już wytarta jednak samo to mi nie przeszkadza, odkryłem, że w jednym miejscu obręcz zaczyna chyba lekko się wypaczać, a to oznacza że jej grubość osiągnęła niezbędne minimum jakie potrzeba do wymiany.

Puki co żyje a koło ma się źle, prześpię się z tym i zdecyduje kiedy zmienić przód, z jednej strony trochę się boje a z drugiej chciałbym dojechać do bardziej wiosennych dni na tym co mam;/