słoneczne rowerowanie | Księgowy

słoneczne rowerowanie || 96.24km

Czwartek, 10 lutego 2011 · Komcie(4)
Poranne plany zmieniały sie jak w kalejdoskopie. Najpierw miałem jechać do Pracy z Agnieszką i dopiero potem ruszyć w trasę do Radka. Jednak okazało się później, że po wyjściu z domu Agusia pojechała w swoja a ja w swoją stronę.

Od rana było pięknie, słoneczko i bezchmurne niebo. Nie mogłem się nacieszyć, a wiaterek w plecy delikatny gnał mnie przez świat. Trafiam do Nowego Dworu Mazowieckiego, gdzie zmuszony jestem kluczyć po mieście bo budowa wiaduktu ruszyła a znaki objazdu ekipa montowała dopiero.

Z nowego Dworu na Zakroczym a potem coś mi sie odwidziało, i zamiast do kolegi do Wychódźca, kieruję się na Północ na Wronę.
Okoliczne pola są zalane, Wkra szaleje i wszędzie, nawet w wyżej położonych miejscowościach wybija woda gruntowa.
Pętelkę zamykam przez zaporę w Dębe. Tam spotykam otwarte wszystkie 4 śluzy. Woda kotłuje się jak w jakiejś wielkiej pralce.
Droga z Dębego do Legionowa jest makabrycznie dziurawa, więc skręcam na trasę techniczną w okolicach Komornicy i turlam się do Agniesi:D

mapa:

[edit] powrót z AGnieszkę z pracy dopełnił dzieła;) prawie 100:) było zacnie!

Ale pięknie Twój rowerek wyszedł na pierwszym zdjęciu. Jeśli jeździ tak jak pozuje, no to pozazdrościć :)
I dystansu też pozazdrościć. A ja kurde blaszka w robocie musiałam dziś przesiedzieć cały dzień!!!

sliwka 21:52 czwartek, 10 lutego 2011

no właśnie;) tego się obawiam:P ty w sezonie jesteś nie do doścignięcia;) ale jak celuje w 10tyś to trzeba być regularnie na siodełku....

[edit] już dziś mam 96km bo wracałem jeszcze z Agnieszką z pracy:D

Ksiegowy 18:51 czwartek, 10 lutego 2011

o właśnie to jest śliwko - spontan:) miało być 100km ale nie wyszło:) to był pierwszy etap zdobywania rocznych rekodrdów dystansu. Dynamicznie i energicznie dziś - kręciłem według średniej i dopiero pod koniec nogi nie dały już rady:)

nie jest źle;)

Ksiegowy 15:37 czwartek, 10 lutego 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl