Błękitny grom i dwie sakwy! Szutrowo nad Wisłą i na uczelnie. | Księgowy

Błękitny grom i dwie sakwy! Szutrowo nad Wisłą i na uczelnie. || 55.00km

Czwartek, 18 sierpnia 2011 · Komcie(0)
Kategoria Na uczelnie
Niebieski, pojechał ze mną dziś na uczelnie. Książki znów nie oddałem. tym razem nie przegapiłem dni otwarcie biblioteki w czwartki zazwyczaj bywa czynna, jednak żółta karteczka obwieszczała, że mają coś w rodzaju urlop-remanentu i tylko telefonicznie trzeba się umawiać...

Rowerek zyskał bagażnik "retro" z starego Forestera, oraz noski (te już nie retro - author). Sakwy niebieskie już miałem. Nie wiedzieć czemu kolorystycznie wygląda to całkiem spójnie!!!

bagażnik, odrestaurowany posłuży jeszcze ładnych parę latek:D

Pierwsze 55kilometrów przejechałem na nim dziś także prawie "na raz". Rower prowadzi się niesamowicie dobrze. Zaskakujące jest to, że braku amortyzatora nawet nie odczuwam, poza momentami krawężników itp. Maszynka chodzi cicho i sprawnie... Obecnie oczekuje na błotniki pełne 58mm Orion, ale wszędzie uparcie twierdzą, że Hurtownia nie ma ich na magazynie;/ 53mm są, ale opony 2,1 mogą byc za duże pod takie, więc czekam cierpliwie na te 58mm.