reinkarnacja tokcia:D | Księgowy

Ja swego czasu jeździłem na 2 łańcuchach, poprawia osiągi tj. mniej zużywa się napęd, tylko troszkę przy tym babrania jest:) Jednak warto. Co do roweru. Zimówki nie oszczędzam, aż strach pomyśleć, że wcześniej rower wyprawowy tak katowałem zimą. Accenta dbam i pielęgnuje w sezonie. Staram się aby było mu dobrze. Zimówkę, cóż jak trzeba biorę i jadę ale mniej zastanawiam się czy coś jej dolega;)

Tokaido mężnie i wytrwale mi się opierał, czego efekty widać:P Poległ i powstał jak fenix, a już sie bałem, że czeka mnie Single-speed na zimę:P hak wydawał sie nie do odratowania.

Ksiegowy 20:40 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Widzę, że takie samo masz podejście do roweru co ja. Rower służy do jeżdżenia, a serwisuje się go wtedy gdy okazuje oznaki zużycia. Może gdybym miał szosę za xxxx PLN-ów to bym inaczej ją traktował, ale raczej wątpliwe. W tym roku planuję jeździć w systemie wymiennych 3 łańcuchów, a co z tego wyjdzie to się zobaczy.

PrzemekR 20:35 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Niestety, przy tak częstej jeździe, nie chce mi się smarować co i rusz łańcucha. Smaruje gdy naprawdę piszczy. A to co jest na ulicach teraz, to jedno smarowanie schodzi zanim 25km na uczelnie zrobię. Na Modlińskiej od groma piachu i blota, a przejazd rowerową "śmieszką" aby dostać się do Grota to już taplanina w Błocie. Jutro przetestuje trasę na uczelnie "in snow";]

Ksiegowy 20:22 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Myślałem że cały czas tak go konserwujesz:) 3,5 klocka to i tak sporo. Ja u siebie wale co 200 km parę kropel, a co 500 zmywam Brake cleanerem stary olej. Szybko i sprawnie można tym sposobem wyczyścić napęd. Nawet myjka ciśnieniowa tak nie wymyje starych smarów;)

Gewehr 19:01 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Pozatym, jak sama nazwa wskazuje to ZIMOWY rower;P

Ksiegowy 18:05 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Ten łańcuch niedawno był olejony, ale woda, błoto piach i sól z ulic nie lubią się z olejem... Uważam, że czasem daje go za dużo:D rower pod moim dupskiem ma 3553 km.

Za dużo oleju dajesz na łańcuch:) Ile już na nim zrobiłeś?

Gewehr 16:54 poniedziałek, 16 stycznia 2012

Widzę, że dbasz o napęd mniej więcej tak jak ja :D

Niewe 16:30 poniedziałek, 16 stycznia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntree