terenowo-śnieżny test singielka | Księgowy

terenowo-śnieżny test singielka || 8.50km

Sobota, 21 stycznia 2012 · Komcie(0)

Pierwsze na serio testy singla. Dziś zabrąłem się z rowerkiem do lasu z obładowanymi skawami. Było strasznie mokro, bo cholerna odwilż ale jakoś przejechałem się i popatrzyłem jak to to moje nowe pedało-kółko działa. Kilka spostrzeżeń się nasuwa oto i one:

Przede wszystkim rower na obecnym przełożeniu jest zdecydowanie rowerem terenowym, na szutry i ewentualnie do lasu. Oczywiście semi-slick na tyle nie ułatwia jazdy, ale gdyby była lepsza opona napewno by radził sobie świetnie w śniegu.
Na asfalcie jest za "miękko". 15km/h i kręce niezły młynek.

W wolnym czasie zobacze czy da radę nie skracając łańcucha założyć go an niższą zembatkę tylko przesuwając kolo. To dalo by mi 2 biegi. Mógłbym co jakiś czas wybrać czy jadę w teren i ma być lżej czy jadę na uczelnie z sakwami i trzeba mi coś na asfalt!

Dla tych co tu ostatnio narzekali na mój łańcuch - informuje , że stary poszedł do śmieci a nowy jest to connex 808 (nowy o tyle o ile był wcześniej w moim letnim rowerze jako drugi łańcuch i ma ze 5-6 tysi przebiegu jak nie lepiej:P)