wieczorne fiku miku in de tałn | Księgowy

wieczorne fiku miku in de tałn || 14.81km

Wtorek, 24 stycznia 2012 · Komcie(2)
Miałem jechać prosto po Agę a jutor sobie dokręcić rurę, ale skoro jutro mam rozmowę o pracę, to dziś wieczorkiem wybrałem się dalej. Nie jest to super daleko, ale w każdym razie ponad 4km więcej niż standardowo na trasię do Agi.

Legionowo - ścieżka rowerowa odgarnięta - SZOK, jednak na odcinkach gdzie dzieli się z chodnikiem jest już cienko. Chodnik bowiem z kosteczki w calości pokrywa głęboki śnieg, a po odgarniętym ścieżko/pasie walą pielgrzymki.

Wybaczam im bo wiem, że zima nie ma reguł ściezka-chodnik. Wszyscy jesteśmy rowerzystami:) Ty niemniej, zdziwiło mnie, że odgarnęli jednak ścieżkę a nie chodnik:P

Cóż, trasa ścieżkami dookoła miasta, koło Sp 6 i przez rondko Polski Walczącej, aż do Wiaduktu. Pod wiaduktem i na Kwiatową i do Agi.

Powrót wspólnie znów ścieżkami. Tym razem klasycznie wzdłóż głównej. Szkoda że tak mało ścieżek, przydałoby sie jeszcze połączyć tą na piaskach z wiaduktem i byłoby cacy!

Zacnie lekko zwiewnie - czyli kolejne kilometry ku wieczności!