Zimowe szlaki północnego Mazowsza - Sakwiarski rajd po lodzie. | Księgowy

Zimowe szlaki północnego Mazowsza - Sakwiarski rajd po lodzie. || 27.59km

Piątek, 3 lutego 2012 · Komcie(2)
Kategoria Na Zaborze
Wyjazd w sprawie, ale połaczony z tym co uwielbiam najbardziej, jazda rowerem. Trasa połączona z PKP, bo zalezalo mi na czasie, jednak nie odmówiłem sobie kilku mroźnych odcinków;)
Zacząłem pkp z Przystanku do Pomiechówka:

Potem lasami pognałem do Agi mamy. Po drodze na napompowanych slickach z dwoma sakwami męczyłem sie na lodowisku w lesie. Jazda była bez upadków, jednak czułem się bardzo niepewnie na lodzie.

Afalt przebijał miejscami, ale wiekszośc stanowił przezroczysty lód

Dalej na odsłoniętej przestrzeni zmagałem się z silnym bocznym wiatrem i - 19 na termometrze...

Lekko faliście ale duło jak w miechu!

Na miejscu po załatwieniu spraw ruszam na pkp i spotykam pociągi widma;_)

DOjazd na Peron nie jest łatwy, cała platformę pokrywa lód, aż dziw, że nikt pod pociąg nie wpadł idąc tam.

Trasa z Chotomowa to silny wiatr w twarz i zachodzące na czerwonym mroźnym niebie słonce. Niestety, za bardzo było zimno aby dopracować to zdjęcie, więc jest takiej jakości;/