Zakopiańskie Zgrupowanie | Księgowy

Zakopiańskie Zgrupowanie || 0.01km

Niedziela, 12 lutego 2012 · Komcie(1)
Wyjazd do Zakopanego miał na celu oderwanie się od codzienności i wniesienie czegoś nowego do naszej rowerowej rzeczywistości.
I suma summarum wyjazd się udał. Przemaszerowaliśmy z kijkami łącznie 55kilometrów.

Pierwszy dzień to marsz na Morskie Oko. Zimą szlak jest piekny, aż żal, że nie można tam wjechać rowerem o tej porze roku, choć pewnie wczesnym świtem nie jest to "niewykonalne". Chciałbym kiedyś zdobyć ten szlak wczesnym rankiem ale na dwóch kółkach. Naprawdę piękna droga!

Trafiła nam się sloneczna pogoda kiedy ruszaliśmy na szlak, niestety im wyżej, tym słonca było mniej, jednak całość przeszliśmy przy nader wysokiej temperaturze. Momentami aż zdjąłem rękawiczki. Widać w dolinach jest sporo cieplej, i straszenie nas przez synoptyków mrozami w tej czesci kraju było mylne.

a na koniec pełna panoramka robiona z tafli zamarzniętego jeziora:

Dzień nr 2, to przemarsz drogą pod reglami. Jechałem nią rowerem w sezonie letnim, tym razem pokonaliśmy ją pieszo. Niestety, zebraliśmy sie z wyra za późno i nie udało sie przemaszerować całej doliny Kościeliskiej i wejśc aż do końca tego "reglowego" szlaku. Wracamy z Kościeliska busem, bo robi się ciemno.

Tego dnia jeszcze przeszliśmy kawałek po samym Zakopanem, Krupówki i prawie aż do Olczy, gdzie mieszkaliśmy. Nocleg udało się znaleźć za 25zł, co zdecydowanie sprawiło, że pomysł wyjazdy przerodziliśmy w czyn!

Dzień 3 to wymarsz z kwatery w kierunku Kasprowego.
Droga do Stacji kolejki i wyjazd na szczyt. AGnieszka nie była nigdy na górze, więc postanowiliśmy tam pojechać. Było warto. Sami zobaczcie.

Wyjazd dość męczący. Sporo marszu, sporo pracy ramionami i nogami. Nie sądziłem, że aż tak poczuje te piesze kilometry. Czuje, że te 3 dni w górach nie przeszły bez echa dla kondycji i traktuje to jako małe zgrupowanie zimowe;)