Do pracy dzień 1! - INAUGURACJA | Księgowy

Do pracy dzień 1! - INAUGURACJA || 40.07km

Środa, 11 kwietnia 2012 · Komcie(5)
Dziś pierwszy raz do banku pojechałem rowerem. Nie było najgorzej, gdyby nie fakt, że było rano pod wiatr. Do pracy jechałem o zgrozo 57 minut. Byc może własnie przez ów wiatr w ryj. Byłem jednak przezornie przed czasem więc zrobiłem jeszcze małą zapoznawcza rundkę po okolicy coby poznać lepiej okolicę Młocin i Powstańców Śląskich. Myślę, że jeszcze nie raz będę przed czasem to stopniowo będę powiększał obszar mojej znajomości tego obszaru.

Praca - Praca - Praca... Tu nie wiele mogę powiedzieć na forum publicznym co do szczegółów jednak w największym skrócie jeszcze nie mam pełnych uprawnień dokładnie zapoznaje się z procedurami i przygotowuje się na główne starcie od poniedziałku. Będzie to żmudne klepanie w komputer i praca siedząca, więc do i z pracne jeżdżenie będzie jak najbardziej na miejscu.

Powrót z roboty był o 21. Zawsze lubiłem nocny rower i zanosi się, że ów będę przerabiał codziennie przez najbliższe dni miesiące, czy nawet lata;P
Miałem z wiatrem i leciałem do domu całe 45 minut.