Do pracy dzień 34! - Szefowa to krowa | Księgowy

Do pracy dzień 34! - Szefowa to krowa || 25.88km

Piątek, 15 czerwca 2012 · Komcie(2)
Najpierw do OBI załatwić fakturę za wiertła. Okazało się, że bez sensu, bo SMLW nie zwróci nam kasy za zakup wierteł. Dobrze, że uda się odzyskać pieniądze z tytułu wieszaków rowerowych jakie zamontowaliśmy w rowerowni. Projekt się udał rowerki teraz mają swoje haczyki! Wiertła kupiliśmy do muru tytanowe, bo stare nie dawały już rady. Trudno będzie miał ojciec na zaś te wiertła jako prezent;)

Później do SMLW szybka gadka i znów nie wiele załatwiłem, bo pani od księgowości nie było tej co potrzeba. Faktura za wieszaki została i tu już dostaniemy co potrzeba jak pani z L4 wróci.

Na koniec SKM do pracy i z Metra Wawrzyszew do roboty już rowerkiem.
W pracy jak zwykle majdan i kłótnie... Jedno wielkie zło. Jak mówi tytuł Szefowa to krowa...Czepiała się o wszystko, raz że mowie jej za cicho a raz znów że za głośno... a innym razem że nie mowie do niej wcale... I ogólnie mieliśmy dziś z Panią dyrektor dość ostre spięcie, które skończyło się tym, że wyszedłem i zamknąłem jej drzwi przed nosem.
Kilka ciekawszych cytatów z dziś:
"Nie chce mi się już ci tego czwarty raz tłumaczyć po prostu się nie rozumiemy!"

Tekst tygodnia w czasie tej dyskusji dziś, od mojej szefowej to: "Chyba nie jesteś małpa i masz swój rozum więc korzystaj z niego..."

"U Eweliny się to nie zdarza - ONA
Zawiodę cię. Nie jestem Eweliną - przykro mi - JA
No widzę, że nie jesteś Eweliną! - ONA
Cieszę się że dostrzegasz te subtelne różnice... -JA wychodząc z jej biura"

Jednym słowem moja przyjaźń z dyrekcją jest co najmniej szorstka... Cóż.