Do pracy dzień 36! - Nowy rower! | Księgowy

Do pracy dzień 36! - Nowy rower! || 37.48km

Środa, 20 czerwca 2012 · Komcie(0)
Ostatnia zmiana przez Agnieszkę roweru, sprawiła iż i ja zapragnąłem zmian. Po prawie 5 latach jazdy na Akcencie, zachciałem zakupić nowy rdzeń do swojego roweru. Przy okazji zmiany więc napędu pokusiłem się również o zmianę ramy.
Natrafiam na ciekawą propozycję: Tour De France. Wymiarami odpowiada mi a i otwory na bagażnik posiada. Decyduje się jechać po nią do Stolicy aby przyjrzeć się jej. Nie jest to znana marka, i nieco się obawiałem, ale wydaje się być solidna i nie ma co z góry zakładać, że będzie zła. Podoba mi się w niej właśnie ubogie malowanie, bez całej masy pasków, wygibasów i napisów przypominających baner sponsora. Francuski Styl!

Czarna Francja, przypasowała idealnie do zakupionego wcześniej Epicona!
Rower przeistacza się w Francuskiego Torowca. Na nowym osprzęcie HG 50 i Korbie Deore. Poznajcie Czarnucha!

PS.
Do pracy jeszcze na Krossie, jednak Aga wyjechała po mnie na nowym rowerku i miałem okazję się przejechać na nim. Dziwnie, bo przez te kilka tygodni jeździłem na za małych rowerach zastępczych...

Kosmetycznie rowerek dostał również nową koronkę 44 zęby, która odzyskałem po 3tyg z poczty. Udało mi się w końcu udowodnić, że paczka z koronka nie została mi wydana!