Leki to dożywotni abonament na zdrowie! | Księgowy

Leki to dożywotni abonament na zdrowie! || 10.00km

Piątek, 14 września 2012 · Komcie(1)
Poranne hasanie po mieście za sprawunkami. Ostatnio mniej pisze, za to więcej piszę w MGR, obym niebawem miał już ten tytuł za sobą, bo zgine w tych notatkach zapiskach i książkach:)

Byłem w aptece i za leki dałem 113zł! Zgroza! Z czego moje powiedzmy starczą mi na 2 miesiące to daje na oko jakieś 40zł miesięcznie z dużym hakiem. No samo się na usta ciśnie, że leki to taki płatny abonament na zdrowie. To jak opłacanie Juventusa, czy Impela, aby cię chronił przed złem.
Niby jak nie zapłacisz może ci nie będzie nic, ale...

Jesień pełną gębą moi mili tyle wam powiem. Dziś tak zimno było rano, że zastawiałem się czy nie wrócić sie po rękawiczki. Dałem radę, choć ubiór jaki włożyłem, był na granicy "w sam raz" i "zimno mi trochę".

Szybko to lato przemineło... wiem z jakiego powodu nawet. Cóż, nie będe płakał nad rozlanym mlekiem, trzeba iść do przodu. Każde w życiu doświadczenie dodaje nam bonus do doświadczenia. Być może w następnych decyzjach będziemy bardziej świadomi swoich wyborów i nie popełnimy znów tego samego błędu.