Na rowerze 15 | Księgowy

Na rowerze 15 || 16.48km

Sobota, 9 lutego 2013 · Komcie(1)
Kolejny dzień w pracy. Dziś był pod znakiem młynka, młyneczka lub jak kto woli zapierdzielu. Działo się! Generalnie było w porządku tylko kilka sytuacji wymaga komanatrza:

* Pan co jego dziecko jeździło w Alpach. - człowiek wpadł do nas wielce zbulwersowany i podniesionym głosem domagał się licencji narciarskich/snowboardowych i naocznie chciał widzieć zestaw owych dokumentów i temu podobnych rzeczy. Powodem było to, że wg jego mniemania (cokolwiek błędnego) instruktorka snowboardu nie umiała uczyć. Skończyło się na głośnej wymianie zdań i uświadamianiu (on nas i my jego) kto ma większa rację. Facet poszedł zapłacił i całe szczęście już nie wróci. Kijek na drogę!

* Miss Piggi - Dziecko młodociane lat mniej niż 9 wyglądające jak świnka. Grubaska taka pulchna, że kasku nie mogłem jej dobrać, bo miała za bardzo pyzate policzki. Wróciła po lekcji zaryczana cała, bo w grupie 4 osobowej odstawała sprawnością. Generalnie bieganie i maszerowanie pod górkę to nie dla tego pulpecika. Jak można tak upaść swoje dziecko - szkoda mi jej i głupoty jej rodziców.

Dzień generalnie trudny, ale nie było całkiem źle.