Na rowerze 16 | Księgowy

Na rowerze 16 || 22.58km

Niedziela, 10 lutego 2013 · Komcie(2)
Dzień ferii ostatni. Dzieci w domach już w łóżkach a jutro obudzi ich budzik i pognają na lekcję o 8 rano.

Czy to przyniesie zmiany w moim zarobkowym rowerowaniu? Nie wiem. Dziś wiele się działo, ale nie wiele nowego o czym warto się rozpisywać. Mógłbym was zarzucić opowieściami, jak to dobierałem narty ustawiałem wiązania i o wyższości nart ze ślimaczkiem nad tymi z tygryskiem w ujęciu psychologicznym pięciolatków i ich opiekunów.

Temu podobne bowiem sprawy, zaprzątają głowy moich podopiecznych tych starszych i tych mlodszych. Ubaw z tego jest nieraz niesamowity, ale sprawa nad wyraz wysokiej wagi - ha nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wysokiej!

Powiem wam, że praca z tymi ludźmi w szkółce 2times to jedna z fajniejszych rzeczy tego roku - w kwestii zarobkowania i towarzyskiej, jaka mnie spotkała.

Tyle na dziś moi mili.

Kładę się spać - dobrej nocy!

Teraz wszystkich nowych ucza bez kijków jeździć 1 na 30 uczacych się domaga sie kijków. Dzieciaki uczą bez nich. Ja tylko z kijami umiem - ot tak sie nauczyłem;)

Ksiegowy 08:05 wtorek, 12 lutego 2013

Ty się z przedszkolaków nie śmiej. Ja już widziałem takich krasnali w kaskach większych od nich samych, a zapychających na stoku z szybkością światła, i oczywiście bez kijków, bo to zbyteczny balast.

surf-removed 22:51 poniedziałek, 11 lutego 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa posob