Na rowerze 19 | Księgowy

Na rowerze 19 || 9.48km

Wtorek, 12 lutego 2013 · Komcie(6)
Nocno - wieczorna wycieczka po Agnieszkę do pracy. Później zakupy w carefourze. Rower kręci, ale tylne koło obciera. Obcierają hamulce bo jedna szczęka nie porusza się a do tego jest ono pieruńsko zcentrowane.
Mini Ogłoszenie:
Szukam koła tylnego na 26 - najlepiej jakiś złom, byle proste i na wolnobieg lub kasetę. Resztę jakąś tam mam.

Zastanawiam się co zrobić z rowerem wiosną - czytaj gdy zniknie śnieg. Czy kupować jakiś najtańszy napęd (kaseta/wolnobieg + łańcuch) na tył i inwestować w tanie ale dobre kółko, czy ciągle jeździć na jakimś badziewiu co mi ludzie oddadzą.

Jeszcze nie podjąłem decyzji. I mam dylemat. Z jednej strony chcę uniknąć wkąłdania pieniędzy w rowere co to ma być tylko "po mieście" i "po kosztach" z drugiej zaś - dość mam już jazdy na tym skrzypiącym, chroboczącym gównie;P

Wiosno - napierd....

Aluminiowe kółko dwukomorowe to koszt jakichś 80zł, więc niewiele. Jeśli masz single speeda, to zainwestuj w pełną osłone łańcucha. Wtedy łańcuch pożyje dłużej, a osłona nie jest droga. Warto jednak takie coś mieć.

kundello21 20:08 środa, 13 lutego 2013

To nie są zdjęcia mojego łańcucha tylko poglądowe.

Smarować smaruje, ale w zimowych warunkach smar bardzo szybko znika... 2 dni i znów pustynia pół butelki finish line poszło w miesiąc. I powiem szczerze szkoda mi kasy na takie marnotrastwo. Smaruje jakimś silnikowym i stałym, byle było cokolwiek, ale jak sól i woda na ulicach to nie starcza na długo.

Centrować? Hmm koło jest stalowe, ma wyrwaną jedną szprychę razem z nyplem. Ostatnie centrowanie starczyło na 2 tyg i kosztowało mnie 15zł. Koło ma luzy boczne i kolebie się jak oszalałe.

Codziennie jeżdżę i nie mam czasu co dzieńs iadać w domu i pucować łańcucha i koła dociągać...:(

Ksiegowy 08:20 środa, 13 lutego 2013

Przecież smarowanie łańcucha nie kosztuje wiele... Sam sobie zrobiłeś krzywdę, że nie smarowałeś:)

kundello21 21:47 wtorek, 12 lutego 2013

Ja bym po prostu wziął się do tego tylnego koła i je wycentrował. Jedyne czego potrzeba to trochę cierpliwości.

oelka 20:32 wtorek, 12 lutego 2013

Mam te same dylematy. Dziś o typ pisałem

yurek55 20:23 wtorek, 12 lutego 2013

Taki łańcuch miałem po 3 tygodniowej przerwie w grudniu :( Ja czekam do wiosny, wtedy wymiana osprzętu na Deore LX lub XT, to co będzie zdjęte idzie na opcje zimową. Mam całą masę gratów do wymiany i bardzo się zastanawiam nad zakupem dawcy w dobrym stanie.

PrzemekR 20:02 wtorek, 12 lutego 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree