Na rowerze 48 - Do przychodni | Księgowy

Na rowerze 48 - Do przychodni || 12.06km

Środa, 6 marca 2013 · Komcie(2)
Wycieczka po zapisane dzień wcześniej recepty i do apteki. O poranku pięknie ciepło. Znów za ciepło się ubrałem. Lubie taki okres, ale muszę przypomnieć sobie w co się ubierałem przy temperaturach do 5 stopni:)

Pogoda powala. Ha powala podwójnie! Wiosna ach wiosny czas!
Zanim się obejrzymy a wystrzelą pączki

Z spraw intelektualnych, to skończyłem wczoraj słuchać ostatnią część trzylogi Suzanne Collins.

Pierwsza została zekranizowana, dwie ostatnie nie. Co do książki. Hmm ma w sobie to coś. Zapada w pamięć. Szkoda, że się tak a nie inaczej kończa losy wielu poznawanych bohaterów, cóż to tylko powiastka. Jakiś taki niedosyt pozostaje. Zawsze po przesłuchaniu fajnej książki, czuje, że mi tak smutno, że to koniec.

Zacząłem dziś kolejnego Audiobooka. A. Camus Dżuma. Pamiętam, że jak ją czytałem w liceum, to mnie zaciekawiła.

I faktycznie, Lektor w porządku a treść? No cóż specyficzna lecz mimo to chcę ją przesłuchać!