Na rowerze 85 - Przez morza i jeziora! | Księgowy

Na rowerze 85 - Przez morza i jeziora! || 30.00km

Piątek, 5 kwietnia 2013 · Komcie(0)
W poszukiwaniu wiosny, pojechałem dziś na objazd okolicy. Najpierw, rzecz jasna, odwiozłem swoją rowerzystę do pracy. Już od rana pogoda nie zapowiadała sie najlepiej. Bylo wilgotno a na ulicach potworzyły sie wielkie kałuże. Po przekroczeniu obwodnicy, drogę zatarasowała nam wielka ciężarówka, która cofając wyciągała drugą z błota. Kierowca zaparkował wielkiego tira z przyczepą na błotnisto-kamienistym poletku i ugrzązł.

Ominąwszy tiry, pojechaliśmy dalej. W mieście bida z nędzą. Śnieg dookoła wody, jeziora i kanały... Jednym słowem mogiła.

Po odstawieniu Agnieszki w miejsce pracy, pojechałem do Chotomowa przez Legionowo przystanek a dalej droga przez las do Szkoły w Skrzeszewie. Dalej nie zdecydowałem jechać się do samego miasta, skręciłem na wojewódzką 600tkę i poleciałem na rondka przed Wieliszewem. DO samego Wieliszewa jednak nie dotarłem i skręciłem na trasę techniczną przy wodociągu.

O dziwo - bez śniegu ten odcinek. Za to wody? Hu hu - można by równie dobrze łódką pływać.

W sumie pętelka 30km wyszła. Nie czuje się spełniony tą trasą, a warunki wcale nie sprawiły, że było "fajnie". Pojechałem po prostu bo nie można siedzieć w domu bezczynnie.