Na rowerze 91 - Remont Cuba | Księgowy

Na rowerze 91 - Remont Cuba || 24.48km

Środa, 10 kwietnia 2013 · Komcie(1)
Na początku, chciałbym przeprosić wszystkich urażonych moim poprzednim wpisem. Poniosły mnie emocje, bo kolejny raz z rana jakiś gość radia znęcał się nat głupimi tematami "SmoL". Staram się trzymać z dala od polityki, ale no zwyczajnie się nie da. Dziś w geście przeprosin i pokuty cały dzień remontowałem CUBA Agnieszki.

Kubuś dostał nowe - stare - grube opony.
Rano z Agnieszką na Cubie do pracy jej a potem do rowerowego. Zakupiłem zestaw pancerzy linek itd i pojechałem jeszcze po koronkę 44z do Banaszka na piaski. Udało się wszystko zgromadzić i wróciłem żwawo, robić rowerek. Uwielbiam chyba tak się babrać:) Przed wyjazdem z domu namoczyłem kasetę Agnieszki w proszku do prania i wrzątku. Miała się odmakać.

Środkowa zębatka wymieniona...
po powrocie, szczoteczka do zebów i szorowanie. Wyczyściłem kasetę na połysk, taki jaki ma gdy wpada w ręce wprost z pudełka rowerowego. Wszystko przeczyściłem wymyłem i wysuszyłem. Założyłem koronkę środkową i pomyślałem, że największa tarcza na korbie wcale nie jest tak mocno zjechana, wiec jej nie ruszałem.

Tak moi mili sam doczyściłem tą kasetę, szczoteczką do zębów.
Drugi kurs na miasto był na rowerze CUBE, ogólnie sprawdzłem jak się rower prowadiz. Pojechałem także, po łańcuch do roweru. ten co założyłem okazał się znanym mi "złym" łańcuchem. Zdecydowanie był rozciągnięty i nie nadawał się do założenia. Kupiłem więc Agnieszce HG73 a koronkę największą zwróciłem z paragonem. W sumie wymiana koronki na łańcuch wyniosła mnie tylko 5zł dopłaty, więc skoro jedno dobre to pomyślałem, że lepszy łańcuch dla Agusi będzie jak
Rower zrobiony ma się dobrze i jeździ. Okazało się, że zdejmowanie błotników na wyprawę nie będzie konieczne i grube opony zmieszczą się tam bez kłopotu! Rowerek z grubym ogumieniem wygląda pysznie!