Na rowerze105 - Podejmowanie właściwych decyzji. | Księgowy

Na rowerze105 - Podejmowanie właściwych decyzji. || 20.00km

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · Komcie(2)
Hej ludziska. Znów jednodniowe opóźnienie. Co ta pogoda ze mną robi. Sam nie wiem. Malo kilometrów (o zgrozo po śniegu więcej pedałowałem) i w dodatku laiczne wpisy.

Wczoraj wieczorem maięłm jechać do Poznania. Wieje dziś z Zachodu i chciałem zaatakować 300km. Czasem jednak trzeba podejmować właściwe decyzje. Agnieszka nie czuła sie z tym dobrze, że pojadę bez niej i ogólnie zdecydowąłem w końcu, że zostanę.

Ciężko było mi sie przełamać, bo już tylko bananów mi brakowało do szczęścia wyjazdowego, ale zostałem. Może to i lepiej. Sam nie wiem. Kusi, aby na majówce jakąś dłuższą kilometrowo trasę zapodać. Zobaczymy. Jak się uda to spotka sie mocna ekipa.

Bitels już mi grozi - 300tka na maj! Nie chciałem być gorszy, ale... po prostu czuje się OK wobec Agi, że zostałem.

PS. Ktoś chce kupić rolki?

Mam rozmiar 43 i 42 - Właśnie walczę z Allegro (nowe znów zrobili i nie wiem co i gdzie muszę sie naszukać), jak wystawie to wrzcucę tu linka.