Ludzie, Księgowy się żeni! | Księgowy

Ludzie, Księgowy się żeni! || 0.10km

Sobota, 20 lipca 2013 · Komcie(4)

Hej, jako, że dokładnie 15 sierpnia będę brał ślub z moją ukochaną Agnieszką chciałbym was, moich czytelników zaprosić do wspólnego spędzenia z nami tego dnia.

Jeśli, ktoś z was będzie czuł potrzebę, lub zwyczajnie zechce odwiedzić nas w kościele i zrobić nam rowerowy nalot pod świątynią podczas tej uroczystości serdecznie ZAPRASZAMY! I od siebie mogę dodać - nie krępujcie się!

A teraz z innej beczki!

Pomyślałem sobie, że należy jakoś symbolicznie rowerowo ogarnąć wieczór kawalerski. Pić i po klubach chodzić nie mam jakoś ochoty, więc wpadłem na pomysł, aby zrobić dłuższy dystans po mazurach.

Plan zakłada rowerowanie w weekend od soboty do niedzieli popołudniu 3-4 sierpnia.

trasa planowana.

Dojazd do Mławy kolejami mazowieckimi. Wyjazd 8:03 - w Mławie jesteśmy o 9:40 więc wtedy możemy ruszyć. Generalnie przychylam sie do motywu jazdy długodystansowej powyżej 200km, ale jeśli sił zbraknie chętnie prześpię się gdzieś w lesie na trawie;)

Zapraszam zainteresowanych na Oba wydarzenia!

!!!SERDECZNIE!!!

Dobry pomysł na kawalerski! Też bym się dołączył, chociaż na chwilkę, ale jestem już umówiony na rowerkowanie w innym miejscu:/

giovanni 18:28 czwartek, 25 lipca 2013

Moje gratulacje !!!

A propos wycieczki, jazda "16" razem z tirami , drogą, która praktycznie nie ma pobocza, to kiepski pomysł.

surf-removed 21:17 wtorek, 23 lipca 2013

noo :D gratulacje kolego! spoko pomysl z tym ''wieczorem'' ;)

barteko 12:03 poniedziałek, 22 lipca 2013

Gratuluje podjęcia tak ważnej decyzji. Gdybym nie miał tak daleko to chętnie bym się zjawił, zarówno na uroczystości jak i na "rowerowy kawalerski". Powodzenia

daniel3ttt 09:52 sobota, 20 lipca 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz