DWOP, GUMA, PIWO NOC | Księgowy

DWOP, GUMA, PIWO NOC || 33.00km

Niedziela, 10 listopada 2019 · Komcie(1)
Początek dnia zapowiadał się synowo. Poszliśmy z dziedzicem na spacerro i łaziliśmy po osiedlach łapiąc flagi i jesienne obrazy. Odwiedziliśmy również remont głównej drogi w Legionowie, który zapowiada się dość obfity i paraliżuje miasto. DO dziś nie wiadomo czemu nie został on zrealizowany do końca wakacji gdy ludzi było o połowę mniej. Teraz w moim najbardziej zaludnionym mieście w Polsce - stoję 10 minut w korku by przejechać z synem od przedszkola 1km.

Drugi etap tego dnia to propozycja Doroty aby iść na rower, kilka osób pojechało jeszcze z nami i o 13 wystartowała jesienna grupa do lasu. Tak jeździliśmy sobie, że złapałem gumę, a że nie zabrałem wyjątkowo sakwy crosso to dętka została w niej i musiałem jechać na flaku kilka kilometrów. Dobrze, że powietrze schodziło powoli i moglem jakoś się tułać, ale powiem wam, że tak weszło mi w nogi , że masakra. Musiałem jechać na stojąco aby tylne koło odciążać a pod koniec jak opona prawie dotykała już obręczy to szło naprawdę trudno.Jednym słowem zrobiłem trening siłowy na dystansie kilku kilometrów.
Zdjęcia
Potem jak już udało się wrócić  po dętkę zmienić ją byliśmy lekko w dupę z czasem i trzeba było nadrabiać. Nadrabianie wyszło tak, że wylądowaliśmy na grzańcu w Choszczówce. Grzaniec był średnio ciepły więc w sumie nie zmarzliśmy ale zagrzać się też nie udało. Piwko jednak rozszerzyło naczynia krwionośne i efektem była dużo weselsza jazda po PIW-Stopie. Wybraliśmy coraz ciekawsze i bardziej pokręcone single i podjazdy. Koniec końców finał był taki, że obskakiwaliśmy wszystkie krzaki na sikustopy i sprawiliśmy , że ta jesień jest jeszcze bardziej żółta;)