Nadejszła wiekopomna chwila. | Księgowy

Nadejszła wiekopomna chwila. || 9.45km

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 · Komcie(8)
Nadeszła chwila na pstrąga z grilla. I to co zapowiadałem - niespodziewanego, nieznanego - nadeszło i pojawiło się w stajni maszyn. Od wielu miesięcy a w zasadzie już po Maratonie w Radlinie, zauważyłem, że rower mtb nawet na slickach przegra lekkością i zwinnością z szosówką, nawet średniej klasy.

Męczył mnie ten temat a jednocześnie jakoś tak wewnętrznie pociągał. Niby zasięgi 200km na Francy są fajne, ale próba pobicia 400km/24h na obecnym rowerze wydawała mi sie niemożliwa. Średnia za niska i zawsze ten bagaż.

Zdaje sobie sprawę, że szosa sama nie jedzie i co mi po szosie skoro nie będę maił kondycji na te długie dystanse, ale ukierunkowanie moich jazd od wielu lat skłaniało mnie ku temu przeznaczeniu.

Tak oto nastał dziś w naszym domu. Kross Vento.

Wyjazd 5km regulacyjny i "dopasowaniowy". Jeszcze pojawią sie takie przebiegi dziś, bo regulacji siodełka i kierownicy będzie kilka. Jednak jak mówią - bliżej jak dalej.

* offensive - już poprawiłem. Ach te literówki:D
* bitels - postawiłeś wyzwanie - przyjąłem podejmę sie realizacji, ale pewnie dopiero za rok:D

Ksiegowy 15:52 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ale maszina ! :). Trzeba się teraz ustawić na dłuższą trasę żeby sprawdzić sprzęt w terenie. Aaaa pisze się nadejszła a nie nadeszła :P

offensivetomato 15:47 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jak kupię nowe sakwy, to też na szosę będę kasę ciułał, to razem gdzieś wyskoczymy :)

Bitels 14:23 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

To moja pierwsza na serio przygoda z szosa, dałem odpowiednio mniej niż w katalogu - Biker i Bitels. 400 w tym roku - mało realne zimne noce długie już. Poza tym trzeba się do roweru dopasować, w niechodzonych butach tylko obtarć można się nabawić.

Ksiegowy 14:00 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Piekny :) Ile dales?

kes 13:51 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Piękna maszyna :) Widzę, że masz chrapkę na 400km. jeszcze w tym roku. Powodzenia :)

Bitels 11:24 poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Szosa to szosa, nie ma nic lepszego :)
Szerokości i aby ta kondycha przyszła szybko na te długie dystanse :)

Isgenaroth 11:18 poniedziałek, 26 sierpnia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz