Do pracy 18 - Zwariowana sobota | Księgowy

Do pracy 18 - Zwariowana sobota || 10.00km

Sobota, 1 marca 2014 · Komcie(1)
Zwariowana sobota. Pracy od groma, ludzie zwalili się po 12:00 i tłumnie oblegali sklep do 14ej. "X" przyszedł 10:30 a wyszedł 13:50. Po prostu wyszedł, ludzie na sklepie, pełno rowerów do zrobienia, bo kupują ludzie, trzeba je przygotować, montowanie fotelików itp, a on sobie po prostu wyszedł. Ja z "M"  wyszliśmy ze sklepu 14:35.

"M" dzień wcześniej miał operację nogi, ale przyszedł do pracy i pracował mimo bólu i ciągnących szwów. Tak się pracuje! ganiałem go aby odpoczywał i nie chodził za wiele, ale nie dało się. "X" siedział na zapleczu serwisowym i na sklepie widziałem go może ze 2 razy na cały dzień, a podczas gdy ja wpadałem coś napompować, gadał przez telefon, albo siedział w "necie na tablecie".

Wariactwo:)

Po pracy prosto do domu, na pyszny obiad do Agnieszki.

W sumie to ten "X" ma fajnie. Ciepła posadka, płacą, robić nie trzeba - żyć nie umierać. Szkoda, że takim "X"-em nie można się stać np. na miesiąc, zobaczyć jak to jest, bo na razie byłem zawsze "M"-em :)

Trollking 18:44 poniedziałek, 3 marca 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ejsza