Na rowerze 100 - Latające żaby! | Księgowy

Na rowerze 100 - Latające żaby! || 53.77km

Środa, 17 kwietnia 2013 · Komcie(3)
Wycieczka z dwoma sakwami na północne Mazowsze. Wycieczka i jednocześnie załatwianie spraw. Agnieszka dojechała pociągiem po pracy a ja pedałowałem. Ha pedałowałem w podkoszulku i krótkich portkach.

Kto by pomyślał, że niedawno jeszcze bałwana lepiłem. Zaskakujące jak natura się zmienia. Pączków nie widać jeszcze na liśćiach, ale na drogach coraz więcej rowerzystów i motocyklistów. Wielu z nich zginie tego sezonu - to smutne, ale prawdziwe. Widziałem już jednego potencjalnego nosiciela przeszczepów. Wyprzedzał osobowkę i stawał na tylnym kole... i potem krzycza motocykliści, że to kierowców wina, że w lusterka nie patrzą...

Powrót już PKP zanim jednak pkp przyjechało czekaliśmy sobie pod wiaduktem na Studziankach i nagle: PLACK
Rozglądamy się a tu ropucha popełnia SEPUKU skacząc z mostu wprost na peron. Rusza się, ale tak jakoś niemrawo. Ostro przy-pier-lądowała. Przepchnałem ją patykiem na bok niech dochodzi do siebie!

No było to niezłe zaskocznenie powiem ci. Stoje sobie gadam z Agnieszką a tu - PLACK myślę, co to patrze a się ropuszczencja do kupy zbiera.

Ksiegowy 13:59 czwartek, 18 kwietnia 2013

Trzeba uważać na co się skacze, ja tam skacze na piwo ;)

surf-removed 08:51 czwartek, 18 kwietnia 2013

Adaś jestem kolejną fanką Twoich wpisów na BS, za każdym razem mam banana na twarzy.To jak próbowałeś pomóc tej żabie , mnie bardzo wzruszyło masz dobre serduszko.Agnieszka to szczęściara tak jak i ja że mamy takich dobrych mężczyzn:)

Bitelsowa 21:46 środa, 17 kwietnia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arych