Poniedziałek - KONT rolowany! | Księgowy

Poniedziałek - KONT rolowany! || 35.00km

Poniedziałek, 30 stycznia 2017 · Komcie(3)
Dodaje wpis o czasie, bez opóźnień, bez dat wstecznych poprzecznych, czy jeszcze innych dat. No jednym słowem, brawo ja! Od poniedziałku mrożę dupson w mrozie, choć wszędzie trąbio o odwilży - o odwilży trąbio gdy nie trąbio o smogu. A jako, że trombio o odwilży to smogowi dali odpocząć.

Pojechałem toteż do pracy z poniedziałku. Noga szła ciężkawo, i niedziele wspinki na Zegrzyng odczuwalne cokolwiek. Podczas przykucków też jakby - robiło w nodze. Czyli jak to mówi kolega z siłki - weszło! Cza się dziś regenerować, toteż podjazd zrobię dziś jeno raz jedyny w drodze powrotnej z pracy. W końcu ludzie gór, nie mają dni przerwy od gór. No to postaram sie i ja przynajmniej ten jeden raz dziennie jeździć w górę.

Kończąc od górach i podjazdach, walczyłem  dziś z infolinią Alior Banku - zamknięcie konta jest - UWAGA - niemożliwe w oddziale. Podali mi numer - SPECJALNY - abym zadzwonił tam i oni mnie zamkną to konto. No to dzwonię do nich od kilku dni i po 10 - 20 minutach rezygnuje z infolini. Nie mogę już znieść, że wszyscy konsultanci są zajęci. W końcu dziś udało się dodzwonić. Rzecz jasna rano o 10:55 wisiałem 30 minut i nic, a o 14 poszło w kilka minut - i co? JAJCO. Kilka pytań weryfikacyjnych i mimo, że swój pesel znam biegle od studiów, to poległem na pytaniach weryfikacyjnych. 
- proszę podać miasto z adresu korespondencyjnego jaki podał pan do kontaktu w banku.
- eeeee... to Legionowo, albo Jabłonna
- proszę podać miasto, musi pan mi podać tylko jedno miasto...
- eeee no Legionowo
- dobrze, następne pytanie Czy posiada pan w banku...
I tak kilka pytań później jak już myślałem, że wsio ok:
- niestety z przykrością muszę stwierdzić, że weryfikacja jest niepoprawna. 
- no a gdzie się pomyliłem?
- nie mogę panu powiedzieć w jakim pytaniu się pan pomylił.
- to niech pani te pytania zada mi jeszcze raz
- nie mogę - musi pan zadzwonić ponownie
No i poleciałem. Oberwało się dziewczynie i bankowi. Jeszcze raz mam na infolinie dzownić? Ostatnio 30 minut nikt nie odbierał.  No to wygadałem się i rozłączyłem a potem od razu z miejsca klik i dzwonie. Nie mija 30 sekund a odbiera pani. TA SAMA. Klepie regułkę od początku. 
- tak tak, wiem wiem. Pani Ilona Psiuńska (zmiana nazwiska specjalnie:P) niech pani mi te pytania zadaje.
- muszę pana poinformować, że rozmowa jest...
- wiem że jest nagrywana, wyrażam zgodę...
Laska leciała procedurę, jakby nagrana, drugi raz. Tym razem adres podałem Jabłonna i ... po odpowiedzeniu - uwaga na inne pytania niż poprzednio, weryfikacja była prawidłowa! Nie obyło się bez utrudnień. Oczywiście tętno 200 bo jeszcze nie  "ostygłym" po poprzednim słowotoku, gdy źle mnie zweryfikowali. Pani z głosem anioła;
-  chciałabym się dowiedzieć jaki jest powód rezygnacji z naszego konta?
- bo muszę płacić za nie horrendalne pieniądze . Nie chcę o tym mówić, nie może mi pani zamknąć konta, bez zadawania pytań? Nie chce oferty, nie potrzebuje konta, przeniosłem swoje finanse do innego banku.
- Informuje pana, że istnieje możliwośc zachowania konta w obecnej formule bez ponoszenia opłat!
- szkoda, że nie robicie tego z automatu tylko teraz jak od was odchodzę mnie nakłaniacie. Nie chce żadnego konta u was - PANI MI ZAMKNIE RACHUNEK DOBRZE?
- W celu zamknięcia rachunku potrzebuje od pana słowne oświadczenie, że chce pan zamknąć rachunek.
- eeee czyli co mam powiedzieć? Ma pani już przecież na nagraniu, że ja taki, a taki świadomy praw i obowiązków chce zamknąć konto.

Pani mi czyta regułkę i muszę wypowiedzieć zaklęcie:
- tak wyrażam zgodę
I wyrażam!
Ale nieeee potem jest druga regułka, dotycząca jakiegoś dostępu do bankowości elektronicznej, potem jeszcze do kartoteki jakiejś...i poinformowano mnie , że kartoteki nie muszę zamykać gdybym chciał do nich wrócić. 
No mówię wam myślałem, że zwariuje... Niewiele brakowało, a by nowy miesiąc się rozpoczął, z automatu naliczono by mi 20 zł i nie mógłbym zamknąć konta bez uiszczenia opłat aby konto było na 0zł!


Pozdrawiam
Księgowy
Organizator:
Legionowska Katorga,

Komentarze (3)

To samo ostatnio przerabiałem, też zamykałem tam stare konto, które kiedyś było darmowe, aż zaczęli kosić za kartę. Ta infolinia to jest dramat, nie wiem kto będzie chciał mieć konto w takim szajsie, gdzie po 30min trzeba czekać na połączenie. A przecież na infolinii nie tylko konta się zamyka, też wiele innych operacji.

wilk 20:50 poniedziałek, 30 stycznia 2017

Najmniej winna jest konsultantka. Debilne procedury są wszędzie, a pierwsza linia walki obrywa najbardziej. Jak to oni mają w reklamie? Wyższa kultura bankowości? Jakoś tak :)

Trollking 20:49 poniedziałek, 30 stycznia 2017

o a pier...lę...Fajny bank.

Katana1978 17:28 poniedziałek, 30 stycznia 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa liceo

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]